۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۲۴

نکونام در نشست خبری شرکت نکرد/ رجبی به جای سرمربی

نکونام در نشست خبری شرکت نکرد/ رجبی به جای سرمربی

اهواز - سرمربی تیم فولاد خوزستان بعد از تساوی خانگی تیمش در برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری شرکت نکرد و بابت این کار خود از غذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام بعد از تساوی خانگی تیمش در برابر سپاهان اصفهان و عدم کسب پیروزی در سومین دیدار این فصل لیگ برتر، ترجیح داد به نشست خبری پایان بازی تیمش نرود.

حمیدرضا رجبی مربی تیم فولاد خوزستان و دستیار جواد نکونام به جای وی در این نشست خبری شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: نکونام نتوانست در این نشست خبری شرکت کند و بابت این کار غدرخواهی کرد.

وی افزود: ما در حالی در سپاهان که یکی از پر مهره ترین تیم های لیگ برتر ایران است به میدان رفتیم که چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: مریدی، بیت‌ سعید، دورقی و کولی‌بالی مصدوم بودند. باقرپور با آمپول بازی کرد و شربتی هم که هنوز مجوز بازیش صادر نشده است. سپاهان تیم قلدری است و ما نمی توانستیم در این دیدار، ریسکی بازی کنیم. این در حالی است که سپاهان با وجود بازی های خوبی که در این فصل از خود نشان داده به غیر از دو یا سه شوتی که روی دروازه ما داشت، موقعیت خاصی به دست نیارود.

رجبی در خصوص عملکرد ضعیف هدایتیان برای فولاد در این بازی نیز گفت: وی در این فصل بازی نکرده بود و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد ضمن اینکه آبشک و عبدالله زاده هم می توانستند عملکرد بهتری در این بازی داشته باشند.

وی تاکید کرد: ما به بازسازی در تیم خود به شدت نیاز داریم ولی در این بازی مشکل وجود داشت و به نظر می رسد ما به یک بازیکن طراح نیاز داریم. برای رفع این مشکل موافقت باشکاه فولاد برای جذب بازیکن خارخی را گرفته ایم و حدود ۳۰ فیلم برای جذب بازیکن دیده ایم ولی هنوز به جمع بندی نرسیده ایم.

مربی فولاد خوزستان همچنین به مشکلات مالی جذب بازیکن خوب خارجی نیز اشاره کرد و گفت: با بودجه ‌ای که باشگاه فولاد دارد؛ باید بازیکن زیر یک میلیارد تومان جذب کنیم که بدون شک قیمت بازیکن طراح بیشتر از یک هافبک دفاعی است. ان‌شاءالله در هفته آینده بازیکن خارجی به تیم ما اضافه می‌شود و ما به دنبال این قضیه هستیم.

کد خبر 4718261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha