۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۲۹

امام جمعه مجن:

مشکلات کشاورزان مجنی مدّ نظر مسئولان استانداری سمنان باشد

مشکلات کشاورزان مجنی مدّ نظر مسئولان استانداری سمنان باشد

شاهرود - امام جمعه مجن با بیان اینکه مشکلات کشاورزان مجنی مدّ نظر مسئولان استانداری باشد، گفت: سرمازدگی و تگرگ در سال‌های اخیر خسارات زیادی را به کشاورزان این شهر وارد ساخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین جناتی ظهر چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی شورای شهر مجن با حضور استاندار سمنان به میزبانی این شهر ضمن بیان اینکه عمده مشکلات این شهر به‌واسطه کثرت شغل زراعت، باغداری و دام‌پروری، حول محور کشاورزی می‌چرخد، تأکید کرد: اکثر مردم مجن کشاورز هستند که در سال‌های اخیر زمین‌هایشان به باغ بدل شده و تا بتوانند ارتزاق بهتری داشته باشند اما متأسفانه بعضاً شرایط جوی سبب خساراتی به این قشر شده است.

وی بابیان اینکه در دو سال متوالی ۹۶ و ۹۷ کشاورزان و باغداران مجنی دچار سرمازدگی و تگرگ شدند که عمده محصولات آن‌ها از بین رفت، افزود: مردم امروز در این شهر درگیر مشکلات و فشار شدیدی هستند که باید موارد مطروحه درباب مشکلات آن‌ها مدنظر مسئولان استانداری سمنان باشد.

سه‌راهی شاهرود-مجن-توسکستان ایمن‌سازی شود

امام‌جمعه مجن بیان کرد: دولت برای برطرف کردن بخشی از مشکلات اعتبارات بند «خ» را مصوب و وام‌ها را استمهال کرد اما این اقدام به‌تنهایی کافی نیست چراکه مشکلات خسارات بخش کشاورزی زیاد است.

جناتی به مشکلات عمرانی مجن نیز اشاره کرد و بیان داشت: جاده مجن- شاهرود خطرآفرین است همچنین دوراهی طلاقی محور اصلی توسکستان و جاده مجن نیازمند دوربرگردان است چراکه سال‌های اخیر متأسفانه شاهد تصادفات و تلفات جانی بسیاری در این منطقه بوده‌ایم که امیدواریم به‌زودی این پروژه‌ها نیز به اتمام برسد.

وی افزود: آسفالت جاده دسترسی سد تنگه داستان به طول سه کیلومتر نیازمند عملیات راه‌سازی است چراکه جاده فعلی مناسب نبوده و بعضاً سبب می‌شود تا گردشگران رغبتی چندانی به بازدید از این مکان که قطعاً یکی از جاذبه‌های گردشگری استان سمنان محسوب می‌شود، نداشته باشند.

کد خبر 4722063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha