۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۴۱

استاندار تهران:

کمبودسرانه های آموزشی سبب خروج۸۱۶هزار معلم از استان تهران شده است

کمبودسرانه های آموزشی سبب خروج۸۱۶هزار معلم از استان تهران شده است

شهریار- استاندار تهران با اشاره به اینکه استان تهران دومین استان کم برخوردار در زمینه کمبود سرانه های آموزشی در کشور است بیان داشت: بر همین مبنا شاهد خروج ۸۱۶ هزار معلم از استان تهران بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنب بندپی پیش از ظهر پنج شنبه در شورای اداری شهرستان شهریار اظهار داشت: فرماندار شهریار را فردی کاربلد و با تجربه در حوزه های مختلف می دانم و حجم افتتاح پروژه های این شهرستان در هفته دولت مبین اقدامات ارزنده فرماندار شهریار است.

محسنی بندپی گفت: در سال ۹۸ شاهد سالی متفاوت به لحاظ بودجه ای از سال های قبل هستیم و امسال جنگ اقتصادی همراه با عملیات روانی را شاهدیم اما به لطف خدا ملت ایران همچون همیشه سربلند و پیروز این جنگ هستند و بر همین مبنا مقام معظم رهبری با درایت و هوشمندی مسائل اقتصادی را رصد و پایش کردند و چندین سال اقدام به نامگذاری سال ها با عناوین اقتصادی کردند.

وی بیان داشت: اگر بتوانیم شعار رونق تولید را محقق کنیم اقتصادی مستقل و پویا خواهیم داشت و این استقلال نفوذ ناپذیر است.

استاندار تهران با بیان اینکه در سال های گذشته نگاهی غیرکارشناسی بر شهریار حاکم بوده است افزود: در گذشته شهرستان هایی به مراتب با جمعیت کمتر تبدیل به فرمانداری ویژه شدند و شهرستان شهریار از هر حیث برای ما ویژه است.

محسنی بندپی بیان داشت: محوریت ارائه خدمات تخصصی خدمات درمانی باید در شهرستان شهریار متمرکز باشد و شهریار را به منزله استان نگاه می کنیم و در این راستا فرماندار این شهرستان به منزله معاون استاندار تلقی می شود و مشکلات این شهرستان برای ما از اولویت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه استان تهران دومین استان کم برخوردار در زمینه کمبود سرانه های آموزشی در کشور است بیان داشت: بر همین مبنا شاهد خروج ۸۱۶ هزار معلم از استان تهران بودیم.

محسنی بندپی اظهار داشت: تسریع در ساخت بیمارستان امام خمینی شهریار را در دستور کار داریم و با برنامه زمان بندی شده روند تکمیل این بیمارستان را شتاب می دهیم همچنین پیگیری ها در خصوص تخصیص ۲متر مکعب آب برثانیه برای شهرستان شهریار در حال انجام است و محور توسعه استان و شهرستان های استان تهران بر اساس اسناد توسعه ای استان است و در شهریار تلفیقی از صنعت کشاورزی و خدمات محور توسعه است.

 

کد خبر 4722999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha