۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۴۵

رقابت های تنیس کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

 رقابت های تنیس کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شهرکرد- رقابت های تنیس کشور در چهارمحال و بختیاری با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های تنیس نونهالان و نوجوانان کشور با حضور 143 تنیسور به میزبانی این استان آغاز و روز گذشته با صدرنشینی نفرات برتر در قسمت دختران و پسران به کار خود پایان داد.

این مسابقات در رده‌های سنی آزاد نونهالان و نوجوانان زیر ۱۴سال، زیر ۱۲سال و زیر ۱۰سال دختران و پسران از 23 شهریورماه در شهرکرد آغاز شد.

در این مسابقات ۱۴۳ تنیسور از ۱۰ استان کشور برای ارتقای رتبه کشوری با هم رقابت کردند.

در رده سنی دختران زیر ۱۰ سال، فریماه فرهی مقدم، آیناز داوری و صباخیرمنش صدرنشین شدند.

در رده سنی دختران زیر ۱۴ سال، اریکا جعفری  وهستی نوری مقام اول و دوم و کیمیا ثاقب و مهرسامحمدرحیمی به صورت مشترک سوم شدند.

در رده سنی پسران زیر ۱۰ سال، دانیال مشتاقی فر وعطاالله فرحناک اول و دوم شدند و راستین اکبری و آریا شعبان نژاد به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

در رده سنی دختران زیر ۱۲ سال، کیمیا ثاقب تهرانی و مهرسامحمد رحیمی صدرنشین شدند و آیلارعالی حسینی و میشا قویدلبه صورت مشترک سوم شدند.

در رده سنی پسران زیر ۱۲ سال، یاسین حاجیلویی و مانی ملاعسگری سکوهای اول و دوم را به دست آوردند و دانیال مشتاقی فر و امیرمهدی فرخ پور نیز سومی را به دست آوردند.

رده سنی زیر۱۴ سال نیز با صدرنشینی نیک یوسفیان و پارسا اشجاری و کسب مقام سوم به صورت مشترک توسط کیان کریمی و یاسین حاجیلویی به پایان رسید.

کد خبر 4725543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha