۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۰

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر-۷

شجاعیان: وظیفه مهر تحقق اهداف بیانیه «گام دوم انقلاب» است

شجاعیان: وظیفه مهر تحقق اهداف بیانیه «گام دوم انقلاب» است

مدیرعامل جدید خبرگزاری مهر در آیین معارفه خود گفت که وظیفه گروه رسانه‌ای مهر تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین تکریم و معارفه علی عسگری و محمد شجاعیان مدیران سابق و جدید سازمان رسانه‌ای مهر پیش از ظهر امروز دوشنبه اول مهر با سخنرانی شجاعیان، پایان یافت. مدیرعامل جدید خبرگزاری مهر در این آیین گفت: از حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تشکر می‌کنم که به ما دهه شصتی‌ها اعتماد کردند. همچنین تشکر ویژه دارم از سرمایه انسانی «مهر» که تاکنون به نحو احسن به وظایف خود عمل کرده است.

وی افزود: خبرگزاری مهر قطعاً یک رسانه برجسته و متفاوتی است؛ این را همه اهالی فرهنگ در ایران به آن تأکید دارند. ویژگی «مهر» در نگاه فرهنگی و اجتماعی آن است و عامّه مردم هم به همین دلیل، با آن احساس نزدیکی می‌کنند.

مدیرعامل جدید خبرگزاری مهر ادامه داد: خبرگزاری مهر برجسته‌ترین رسانه‌ای بود که در تعطیلات سال نو توانست اخبار مربوط به مناطق سیل‌زده کشور را پوشش دهد، فاصله مردم با این رخداد را کم کند و مرجع آنها برای کسب اخبار دقیق شود. امیدوارم با استفاده از زبان روز رسانه و زبان تصویر، خبرگزاری مهر در آینده بتواند در راستای انجام وظایف خود بیشتر بکوشد.

شجاعیان در ادامه به ضرورت توجه ویژه به زیرمجموعه‌های مختلف گروه رسانه‌ای مهر از جمله «تهران‌تایمز» و «انتشارات مهر» هم اشاره کرد و گفت: گروه رسانه‌ای مهر بر گُرده خود می‌بیند که در تحقق اهداف بیانیه «گام دوم انقلاب» بکوشد.

کد خبر 4726477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha