۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲

نهم مهرماه؛

آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی اربعین برگزار می شود

آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی اربعین برگزار می  شود

آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی اربعین و افتتاحیه ششمین دوره به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نهم مهرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جایزۀ جهانی اربعین، برنامه ­ای فرهنگی در مقیاس بین­ المللی ا­ست که به ابتکار سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با هدف اشاعۀ فرهنگ عاشورایی و نمایش جلوه­ های دلدادگی به حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) به عنوان بی­ بدیل ­ترین جلوۀ مقاومت و آرمان­خواهی، برگزار می­ شود.

این جایزه تاکنون در پنج  دوره با رویکرد بین المللی و مشارکت نهادهای فعال در حوزه اربعین برگزار شده و اینک در آستانۀ برگزاری آیین اختتامیۀ پنجمین دورۀ این رویداد فرهنگی، آثار شرکت ­کنندگانی از ۲۰ کشورمورد بررسی قرار گرفته و از برگزیدگان بخش ­های سه گانۀ آن، تجلیل به عمل خواهد آمد.

آیین­ اختتامیۀ پنجمین دورۀ این جایزۀ بین ­المللی و افتتاحیۀ ششمین دوره، به صورت همزمان، سه­ شنبه نهم مهرماه ۱۳۹۸ ساعت ۹ صبح در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با حضور مسئولین نهادهای مختلف، سفرای کشورهای شرکت کننده و دانشجویان و طلاب خارجی شاغل به تحصیل در ایران برگزار می ­شود.

در این رویداد همچون ادوار گذشته، به شرکت ­کنندگانی که آثارشان بنابر انتخاب هیئت داوران به جمع آثار منتخب در سه بخش عکس، فیلم و سفرنامه راه یافته­اند، لوح سپاس و هدیۀ تقدیم خواهد شد.

برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب این دوره و ادوار گذشته، از برنامه­ های جنبی آیین اختتامیه پنجمین جایزه جهانی اربعین خواهد بود.
 

کد خبر 4727420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha