۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷

دیروز در کتابفروشی چشمه کارگر؛

نابینایان کتاب «هیچکس مثل تو مال اینجا نیست» را نقد کردند

نابینایان کتاب «هیچکس مثل تو مال اینجا نیست» را نقد کردند

نشست نقد و بررسی کتاب صوتی «هیچکس مثل تو مال اینجا نیست» دیروز سه‌شنبه ۲ مهر با حضور جمعی از نابینایان در کتابفروشی نشر چشمه کارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست نقد و بررسی کتاب صوتی «هیچکس مثل تو مال اینجا نیست» اثر میراندا جولای و ترجمه فرزانه سالمی که با صدای گلاره عباسی تولید شده، عصر دیروز سه‌شنبه ۲ مهر با حضور جمعی از نابینایان و اهالی کتاب در فروشگاه نشر چشمه کارگر برگزار شد.

منتقدان این‌نشست که با حضور ۶۰ نفر از نابینایان کتاب‌خوان کشور همراه بود، مهدی یزانی‌خرم به نمایندگی از نشر چشمه و مجید سرائی پژوهشگر نابینا به نمایندگی از گروه سوینا (سینمای ویژه نابینایان) بودند.

گلاره عباسی، پوریا عالمی میزبان منتقدان این نشست بودند و در کنار اکتای براهنی، منصور ضابطیان، لاله اسکندری، محمد صوفی، اشکان عقیلی، مرتضی علی‌آبادی، سالار تهرانی، یلدا انگالی، سحر صباغ سرشت و امیرحسین مددی به گفتگو درباره کتاب «هیچکس مثل تو مال اینجا نیست» پرداختند.

بنا است از این‌پس در قالب همین‌نشست، هرماه، یک‌جلسه نقد و بررسی از کتاب‌های صوتی برگزار شود. گزارش صوتی این‌برنامه‌ها در پایگاه اینترنتی رادیو سوینا منتشر خواهد شد تا نابینایان کشور امکان استفاده از مطالب این جلسات را داشته باشند.

کد خبر 4728541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha