۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴

فرمانده انتظامی استان سمنان:

۱.۵ تن مواد مخدر در شاهرود کشف شد/ کشف ۳ کیلوگرم هروئین

۱.۵ تن مواد مخدر در شاهرود کشف شد/ کشف ۳ کیلوگرم هروئین

سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف نزدیک به یک و نیم تن مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان ماده مخدر طی طرح مشترک ناجای سمنان و خراسان رضوی کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله حسنی صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرمانده ناجای استان سمنان از کشف قریب به یک ونیم تن مواد مخدر در شاهرود طی عملیات مشترک پلیسی خبر داد و تاکید داشت:  یک هزار و  ۴۴۶کیلوگرم مواد مخدر در طرح مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های سمنان و خراسان رضوی کشف و ضبط شده است.

وی افزود: این محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی شاهرود به سمت سایر استان‌های کشور در حرکت بود که با اقدام به موقع ماموران نیروی انتظامی شناسایی و راننده خودرو پس از اعلام ایست ماموران با سرعت به سمت شهر شاهرود تغییر مسیر داد که در نهایت از این خودرو مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه عملیات تعقیب و گریز خودروی مظنون یک ساعت به طول انجامید و چندین تیر از سوی پلیس به لاستیک های خودروی مذکور شلیک شد، تاکید کرد: راننده این خودرو پس از رها کردن ماشین اقدام به فرار با پای پیاده کرد که از ناحیه پا مورد اصابت تیر ماموران قانون قرار گرفت و در نهایت دستگیر شد. 

حسنی با بیان اینکه پس از بازرسی خودرو یک هزار و ۴۴۳کیلوگرم تریاک و سه کیلوگرم هروئین از خودروی مذکور کشف و پرونده به مراجع قضایی ارسال شد، گفت: ناجا در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزد.

کد خبر 4730663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha