۸ مهر ۱۳۹۸، ۹:۴۱

با حمایت حوزه هنری کردستان؛

نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی اعظم حسینی در سنندج برپا شد

نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی اعظم حسینی در سنندج برپا شد

سنندج - نخستین نمایشگاه انفرادی هنرمند جوان سنندجی اعظم حسینی با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان از دیروز کار خود را آغاز کرد و تا ۱۳ مهر ماه جاری در سنندج برپا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست واحد تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان شامگاه یکشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در ادامه برگزاری نمایشگاه های هنری و در راستای معرفی هنرمندان جوان به جامعه و ایجاد بستر های لازم جهت ایجاد فضای نقد و بررسی آثار در جهت تقویت فعالیت های هنری هنرمندان و امکان برقراری ارتباط با دیگر هنرمندان نخستین نمایشگاه انفرادی هنرمند نقاش اعظم حسینی در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج با ۳۶ تابلوی نقاشی برپا شده است.

شیلان برهانی اظهار داشت: در این نمایشگاه این هنرمند نقاش با بهره مندی از تکنیک های مختلف از جمله رنگ و روغن، پاستل، مداد رنگی، خودکار، آبرنگ و گواش در قالب سبک های واقع گرایانه و انتزاعی آثاری هنری از طبیعت بی جان را خلق و در معرض نمایش عموم قرار داده است.

وی افزود: اعظم حسینی متولد ۱۳۶۶ سنندج فارغ التحصیل کارشناسی جغرافیا است که از سال ۱۳۸۵ با حضور در محضر اساتید مهدی ضیاء الدینی، اکرم کریمی، فردین صادق ایوبی، خه بات نودینیان و عرفان شهیاد در زمینه طراحی و نقاشی فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون در چهار نمایشگاه گروهی حضور داشته است.

گفتنی است این هنرمند جوان همچنین در زمینه تذهیب و نگارگری زیر نظر استاد زبیر سعیدی و همچنین در زمینه خوشنویسی خط نسخ زیر نطر استاد علی اشرف زانیار به فعالیت مشغول است.

کد خبر 4732541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha