۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۰

فرماندار دشتی:

شاخص‌های امنیتی در شهرستان دشتی بهبود یافته است

شاخص‌های امنیتی در شهرستان دشتی بهبود یافته است

بوشهر - فرماندار دشتی با اشاره به بهبود وضعیت امنیت، گفت: امنیت خوبی در سطح شهرستان با تلاش‌های همه نیروهای نظامی، انتظامی و مشارکت خوب مردم حکم فرما است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح شنبه در مراسم صحبگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد با اشاره به ماموریت های نیروی انتظامی، اظهار داشت: استقرار نظم و امنیت در کشور از مهمترین وظیفه نیروی انتظامی است که به حمدالله نیروی انتظامی در این ماموریت به خوبی ایفای نقش کرده است.

عبدالله نادری افزود: در سطح شهرستان نیز نیروی انتظامی در زمینه کشف سرقت‌ها، مبارزه با مواد مخدر،مسائل اجتماعی، امنیت مراسم، کشف جرائم خشن و غیره به خوبی ایفای نقش کرده که از این تلاش ها تقدیر و تشکر می شود.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه تصادفات شش ماهه اول امسال به نسبت سال گذشته وضعیت خوب نیست که نیاز به مشارکت بهتر مردم و دستگاه‌های فرهنگی در حوزه آموزش است.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: با تلاش همه نیروهای نظامی و انتظامی و مشارکت خوب مردم امنیت خوبی در سطح شهرستان حکم فرما است.

عبدالله نادری اضافه کرد:  در زمینه شاخص های امنیتی نیز جایگاه شهرستان در سطح استان مطلوب است.

افزایش کشفیات جرایم

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی نیز گفت: در زمینه کشف سرقت ها به نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ صیادی افزود: در شش ماهه اول سال جاری نیز ۹۶ درصد سرقت ها کشف شده است.

وی بیان کرد: در زمینه کشف سرقت های به عنف ، مسلحانه وجرائم خشن ۸۰ درصد آن کشف شده است.

صیادی ادامه داد: در دستگیری توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر و پاکسازی شهر از حیث معتادین در مقایسه با مدت مشابه قبل نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

امام جمعه خورموج نیز از تلاش‌های مجموعه نیروی انتظامی در سطح شهرستان تقدیر کرد و  گفت: داشتن نیروی دفاعی، امنیتی و انتظامی در هر کشوری امر طبیعی در مقابل با دشمنان است.

حجت الاسلام مصلح افزود: پیروزی، امنیت و عزت برای کسانی است که در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

وی خاطر نشان کرد: نظام ما دشمنان زیادی دارند و حضور نیروهای نظامی و امنیتی در همه صحنه ها امری طبیعی در راستای حفظ امنیت کشور است.

کد خبر 4737330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha