۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۸:۳۳

رئیس سازمان سیما و فضای سبز شهرداری سنندج:

۱۱ ست ورزشی و بازی کودکان در پارک های سنندج نصب می شود

۱۱ ست ورزشی و بازی کودکان در پارک های سنندج نصب می شود

سنندج - رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: با هدف ایجاد شور و نشاط و همچنین امکان ورزش در پارک های سطح محلات ۱۱ ست ورزشی و بازی کودکان در حال نصب است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، شرمین شریفی اظهار داشت: نصب وسایل ورزشی و ست بازی کودکان در پارک ها و تفرجگاه های محلات شهر تاثیر مستقیمی بر سلامت شهروندان به ویژه کودکان دارد.

وی افزود: در همین راستا و به منظور ایجاد اماکن تفریحی برای کودکان در سطح محلات و تامین رفاه حال شهروندان نصب ست های ورزشی و بازی کوکان در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نصب ۱۱ ست ورزشی بازی کوکان در محلات سطح سنندج خبر داد و ادامه داد: این ست های ورزشی با هدف ایجاد هیجان و نشاط در کودکان، به وجود آمدن محیط بصری زیبا و ایمن جهت بازی کودکان و ایجاد فضاهای تفریحی استاندارد و در دسترس نصب می شود.

شریفی یادآور شد: ست ورزشی و بازی کودکان در حوزه منطقه یک در شهرک ۵ آذر و حاجی آباد و در سطح  شهرداری منطقه دو در محلاتی چون  فرجه، شهرک مولوی و نایسر نصب می شود.

وی بیان کرد: تپه کرباسی، شهرک سعدی، پارک کودک و پارک ۲۸ دی در سطح  شهرداری منطقه سه و  سه راه پاوان و گریزه در حوزه بهاران به ست ورزشی و وسایل بازی کودکان تجهیز می شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: ست بازی کودکان شامل ست بازی پلی اتیلن  دارای حداقل دو ایستگاه، یک تونل سرسره با تایید استاندارد و ایمنی مواد درجه یک است.

شریفی اظهار داشت: هزینه کرد اجرای خرید این ست های ورزشی و بازی کودکان ۳۸۰ میلیون تومان بوده که از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

کد خبر 4737995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha