۱ شهریور ۱۴۰۱، ۸:۵۵

معاون دادگستری اردبیل:

دبیرخانه طرح مسجد به جد پیگیر حل مشکلات محله‌ها است

 دبیرخانه طرح مسجد به جد پیگیر حل مشکلات محله‌ها است

اردبیل-معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: دبیرخانه طرح مسجد به جد پیگیر حل مشکلات محله‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال آفاقی شامگاه دوشنبه در جلسه هم افزایی و تبادل نظر مسئولین قضائی و مدیران دستگاه‌های اجرایی با آحاد مردم در مسجد سیدالشهدا (ع) محله کاظم آباد اظهار کرد: هر مسجد یک کانون پیشگیری از جرم و آسیب اجتماعی است و کارکرد مساجد، باید متناسب با نیازهای روز باشد.

وی با بیان اینکه مساجد در کنار انجام امور عبادی رفع مشکلات محله و اهالی را در دستور کار قرار داده است، گفت: دبیرخانه طرح مسجد پایگاه ارتباط مسئولین قضای با مردم، به جد پیگیر حل مشکلات محله بوده و تا حل کامل دغدغه‌های اهالی در این محله خواهد بود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده و با اولویت محلات حاشیه‌نشین و آسیب‌خیز، مسئولان قضائی در شهرها، بخش‌ها و روستاهای سراسر استان، با حضور در مساجد و ارتباط چهره به چهره با مردم، ضمن اطلاع از دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادهای اقشار مختلف، نسبت به عملکرد تشکیلات قضائی و بررسی وضعیت محلات و اقدامات پیشگیرانه لازم نسبت به آسیب‌های اجتماعی و جرایم، به مشکلات آنان رسیدگی خواهند نمود.

آفاقی خاطر نشان کرد: دستگاه قضائی استان اردبیل برای تقویت ارتباطات مردمی و اجرای برنامه حضور مسئولان قضائی در مساجد جهت رسیدگی به مشکلات مردم و محلات برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان مشکل اصلی محله از جمله عدم لوله کشی فاضلاب شهری و دفع غیر اصولی و غیر بهداشتی آن مطرح شد و نسبت به رسیدگی آن‌ها دستورات لازم صادر شد.

کد خبر 5570305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha