۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۱۰

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران خبر داد؛

اجرای طرح پایش زنان سرپرست خانوار در بهارستان

اجرای طرح پایش زنان سرپرست خانوار در بهارستان

تهران- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران از اجرای طرح پایش زنان سرپرست خانوار در بهارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزانه مروستی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح پایش سلامت زنان اظهار داشت: طرح پایش سلامت زنان در منطقه حاشیه نشین شهرستان بهارستان به پیشنهاد دفتر امور اجتماعی و فرهنگی انجام شده است.

وی افزود: سال گذشته این منطقه به عنوان منطقه حاد و بحرانی از طرف وزارت کشور تأمین اعتبار شد و سازمان امور اجتماعی کشور مبلغی را برای حمایت از برنامه کنترل آسیب های اجتماعی در شهرستان های محروم و کمتر توسعه یافته ابلاغ کرد که نمونه آن در استان تهران شهرستان بهارستان بود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران بیان کرد: طبق همفکری به عمل آمده برنامه پایش سلامت زنان در منطقه حاشیه نشین بهارستان مدنظر قرار گرفت تا زنان سرپرست خانوار که امکان دسترسی به خدمات حوزه سلامت به صورت رایگان را نداشتند شامل شود.

مروستی با اشاره به اهمیت سلامت زنان خاطرنشان کرد: به کمک دانشگاه علوم پزشکی ایران و شورای اجتماعی کشور اعتبار خوبی تخصیص داده شده و با مشارکت بخش درمان پایش انجام شد و امسال نیز این کار استمرار پیدا می‌کند و گروه هایی که ریسک بالایی برای ابتلا به سرطان دارند حمایت ویژه در حوزه درمان دریافت می کنند.

کد خبر 4752587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha