۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۵۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد؛

اجرای طرح سراج وسلامت روان در۳فاز پیشگیری تخصص وحمایت دربهارستان

اجرای طرح سراج وسلامت روان در۳فاز پیشگیری تخصص وحمایت دربهارستان

بهارستان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: طرح سراج و سلامت روان در ۳ فاز پیشگیری، تخصص و حمایت‌های اجتماعی در بهارستان به صورت پایلوت در شهر نسیم‌شهر با همه امکانات به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل کوهپایه‌زاده صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری بهارستان طی سخنانی از اجرای ۲ طرح غربالگری سرطان سینه و طرح سلامت روان به صورت پایلوت در شهرستان بهارستان خبر داد و اظهار داشت:به دنبال ایجاد راهکارهایی برای افزایش شاخص سلامت در این شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های استان تهران با جمعیت بالا از حداقل‌های بهداشت و سلامت نسبت به برخی استان‌های محروم کشور برخوردار هستند افزود: در این راستا خوشحال هستیم که استاندار تهران نگاه ویژه ای به سلامت مردم شهرستان های استان تهران دارد و در حوزه بهداشت و سلامت ورود جدی برای برطرف کردن مشکلات آن داشته‌ است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در ادامه گفت: طرح سراج و سلامت روان در سه فاز پیشگیری، تخصص و حمایت‌های اجتماعی در بهارستان به صورت پایلوت در شهر نسیم‌شهر با همه امکانات به اجرا درآمده است که برای اجرای مطلوب این طرح و اقدام جامع آن باید تمام ظرفیت ارگان‌ها به‌کار گرفته شود.

کوهپایه زاده عنوان داشت: اگر مشکلات درمانی، بهداشتی و روانی توسط مردم پیشگیری شود زندگی متعارف و رفتارهای سلامت‌بخش را در خانواده‌ها و جامعه شاهد خواهیم بود لذا مشارکت‌های اجتماعی در اجرای طرح های بهداشتی و سلامت جامعه از اهمیت و ضرورت ویژه ای برخوردار است همچنین باید اعلام کنیم که در بهارستان به دنبال افزایش ظرفیت بیمارستان و امکانات آن هستیم.

کد خبر 4754420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha