۵ آبان ۱۳۹۸، ۲۰:۵۸

استاندار اردبیل:

پیشرفت پروژه‌های گردشگری خلخال مطلوب ارزیابی می‌شود

پیشرفت پروژه‌های گردشگری خلخال مطلوب ارزیابی می‌شود

خلخال -استاندار اردبیل پیشرفت پروژه‌های گردشگری در شهرستان خلخال را در شرایط کنونی مطلوب ارزیابی کرده و ابراز امیدواری کرد تا روند توسعه طرح‌های مرتبط باسرعت و برنامه ریزی منظمی تداوم یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو عصر یکشنبه در بازدید از منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال عنوان کرد: روند پیشرفت پروژه‌های فعال گردشگری شهرستان خلخال مناسب ارزیابی شده و امیدواریم با تسهیل شرایط تداوم روند پیشرفت طرح‌های مذکور را شاهد باشیم.

وی افزود: با توجه به طرح‌های در دست اجرا و با مدنظر قرار دادن قابلیت‌های موجود گردشگری جنوب استان، شهرستان خلخال از توانایی تبدیل شدن به قطب بزرگ گردشگری استان اردبیل برخوردار است.

استاندار اردبیل در خصوص پل معلق ازناو خلخال نیز تصریح کرد: این پل با ۱۰۰ متر ارتفاع و بیش از ۵۰۰ متر طول به عنوان بزرگترین پل معلق جهان شناخته می‌شود که طبق برآوردها و صحبت با سرمایه گذار این طرح، عملیات اجرایی این پل تا اواسط تابستان سال ۹۹ به پایان خواهد رسید.

بهنام جو ادامه داد: با به سرانجام رسیدن طرح‌های گردشگری و اقامتی «ازناو خلخال» بخشی از برنامه ریزی‌های انجام یافته برای توسعه گردشگری استان و افزایش مدت زمان ماندگاری مسافران و در ادامه کارآفرینی و رونق اقتصادی نیز محقق خواهد شد.

در این بازدید منطقه نمونه گردشگری ازناو، محل احداث پل معلق، تأسیسات اقامتی اکوتوریسم شاد، نخستین موزه روستایی در حال احداث روستای هدف گردشگری خوجین، پروژه بام خلخال، تفرجگاه اندبیل و طبیعت بکر منطقه آغ ‌داغ از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت..

کد خبر 4757192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha