۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۳

وضعیت تیم خوب نیست؛

شاهین بوشهر باید حمایت شود/ ادامه مذاکره برای جذب اسپانسر

شاهین بوشهر باید حمایت شود/ ادامه مذاکره برای جذب اسپانسر

بوشهر - شاهین بوشهر در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و نداشتن حامی مالی یکی از مشکلات اساسی این تیم است که تلاش برای رفع این مشکلات ادامه دارد.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: شاهین بوشهر یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران است که پس از چند سال غیبت در لیگ برتر فوتبال کشور، امسال بار دیگر به لیگ برتر صعود کرد و اکنون وضعیت خوبی در لیگ ندارد.

در حالی که هشت هفته از لیگ برتر گذشته است، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با تنها یک امتیاز از هشت بازی خود در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته است و این تیم را می‌توان گزینه اول سقوط به لیگ پائین‌تر دانست.

هرچند هنوز فرصت زیادی تا پایان لیگ و تعیین تکلیف تیم‌های سقوط‌کننده مانده است ولی اگر فکری اساسی به حال مشکلات شاهین نشود، این تیم همچنان در انتهای جدول رده‌بندی خواهد ماند.

نمایش ضعیف بازیکنان شاهین باعث شده تا هواداران امید چندانی به این تیم حداقل در نیم‌فصل اول نداشته باشند. رفتن عبدالله ویسی و سرمربی‌گری مهرداد کریمیان هم اثری نداشته است و حالا باز هم نام گزینه‌های جدیدی برای سرمربی‌گری شاهین به گوش می‌رسد.

یکی از مشکلات مهم و اساسی باشگاه شاهین، نداشتن حامی مالی است که البته مذاکراتی برای جذب مالی برای این تیم در حال انجام است و انتظار می‌رود به زودی شاهد رفع این مشکل باشیم.

شاهین نیازمند جذب حامی مالی

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از تلاش برای رفع مشکلات شاهین بوشهر خبر داد و اضافه کرد: فرآیند جذب حامی مالی برای تیم شاهین شهرداری بوشهر به منظور برون‌رفت از مشکلات فعلی در دست انجام است.

محمد نجفی با تاکید بر برون رفت‌ تیم شاهین شهرداری بوشهر از بحران کنونی خاطرنشان کرد: مسئولان استانی و نماینده مردم در مجلس و هواداران شاهین به دنبال رفع مشکلات تیم و جذب حامی مالی هستند.

وی با بیان اینکه حضور حامی مالی در مجموعه شاهین شهرداری با هدف بهبود وضعیت تیم در لیگ لازم انجام می‌شود، تصریح کرد: در نشست‌های مختلف با حضور مسئولان، گزینه‌هایی که منجر به حضور حامی مالی برای تیم شاهین خواهد شد مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر ادامه داد: در صورتی که شورای شهر و مسئولان باشگاه شاهین برای ترمیم وضعیت کنونی این تیم، حضور حامی مالی را بپذیرند این اتفاق انجام و بزودی نتیجه آن اطلاع رسانی خواهد شد.

منتظر پاسخ اسپانسر هستیم

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر نیز در ارتباط با وضعیت جذب حامی مالی برای این تیم گفت: شرایط باشگاه را اعلام کرده ایم و منتظر پاسخ اسپانسر هستیم.

سعید مسیگر در خصوص جلسات انجام شده روز گذشته عنوان کرد: با در خواست مسئولان استانی روز گذشته نشستی با حضور معاون استاندار، رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار، مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس هیات فوتبال استان و اسپانسر مورد نظر برگزار شد.

مسیگر افزود: در این جلسه پیرو جلسه ۱۰ روز پیش مجددا شرایط دو طرف از جمله ارائه ضمانت نامه بانکی از طرف اسپانسر مطرح شد که قرار است طی ۲۴ ساعت اسپانسر نسبت به این شرایط پاسخ بدهد تا تصمیم گیری نهایی توسط مسئولان استان گرفته شود.

کد خبر 4757555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha