۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۲۴

یحیی گل‌محمدی:

بازی‌های خانگی سختی پیش رو داریم/ هواداران حمایت کنند

بازی‌های خانگی سختی پیش رو داریم/ هواداران حمایت کنند

مشهد- سرمربی تیم پدیده شهر خودرو گفت: با توجه به دو بازی خانگی سخت، از هواداران می‌خواهم با حضور خود در ورزشگاه، باعث انرژی مضاعف بازیکنان شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: مقابل تیم خوبی بازی خواهیم داشت. ما چند بازی آخر پارس را مشاهده کرده و می‌دانیم این تیم، یکی از تیم‌های منسجم و پرتلاش لیگ برتر است. 

وی افزود: همه باید بدانند و حس کنند که ما برای برد به میدان آمده‌ایم. امیدوارم بازیکنان، شرایط خوبی که برای رسیدن به صدر جدول ایجاد شده را درک کرده و انگیزه بالایی داشته‌ باشند. 

گل محمدی با اشاره به اینکه به انرژی خوب از سوی هواداران و درک حساسیت بازی از سوی آنان نیاز داریم، بیان کرد: کار سختی پیش رو داریم و امیدوارم همه با تمام وجود بازی کنند تا هواداران خوشحال به خانه‌ها برگردند.

سرمربی پدیده شهر خودرو ادامه داد: درست است که استرس بازی‌های پیش رو زیاد است، اما باید این شرایط را کنترل کرد و از استرس خارج شد تا با استفاده از فاکتور بدنی و آمادگی، به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به مشکلات مالی پارس جنوبی جم، افزود: پارس جنوبی جم در بازی‌های قبلی مقابل تیم‌های بزرگ به میدان رفته و عالی کار کرده‌ است، آنها با انگیزه زیادی به مصاف ما آمده و می‌خواهند از مشهد امتیاز بگیرند.

گل‌محمدی ابراز کرد: بیشتر تیم‌هایی که به مشهد می‌آیند ابتدا به گل‌ نخوردن فکر می‌کنند. اگر به بازی سرعت دهیم می‌توانیم هم از عمق و هم از کناره‌ها استفاده و بازی خود را به حریف دیکته کنیم. 

وی با تأکید مجدد بر حضور هواداران، گفت: هواداران قلب باشگاه بوده و شدیدا به حضور آنها در دو بازی خانگی پیش‌رو نیاز داریم. انرژی مضاعفی که بازیکنان از تشویق‌ها و حضور گسترده هواداران می‌گیرند، قابل وصف نیست.

کد خبر 4765655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha