۱۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۱۳

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

تحصیل بیش از ۱۵ هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی خوزستان

تحصیل بیش از ۱۵ هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی خوزستان

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۱۵ هزار و ۲۷۹ دانش آموز در مقاطع فنی و حرفه ای، کار و دانش و متوسطه در مدارس شبانه روزی استان خوزستان تحصیل می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کورش مودت پیش از ظهر امروز جمعه در نشست مدیران دبیرستان های شبانه روزی استان که با حضور نماینده مردم رامهرمز و رامشیر برگزار شد، گفت: اولویت ها و برنامه های معاونت های آموزش متوسطه استان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در این نشست تبیین شد.

وی افزود: در عین حال برگزاری یک دوره ضمن خدمت با عنوان « مهارت های ویژه سرپرستان مدارس شبانه روزی» در حوزه های مسائل تخصصی آموزشی، تربیتی، اخلاقی، روحی و روانی  به مدت ۲۰ ساعت از برنامه های این نشست دو روزه بود.

مودت گفت: ارتقای کیفیت آموزشی، تعدیل نمرات امتحانات نهایی، شناسایی دبیرستان های لازم الاتوجه و تجلیل از دبیرستان های شبانه روزی برتر که دارای بالاترین رشد در میانگین نمرات بودند از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

وی افزود: همچنین سه کارگروه بهبود کیفیت آموزش، طرح خوداتکایی و پیشرفت نمرات و درصد قبولی در نشست مدیران دبیرستان های شبانه روزی استان خوزستان تشکیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان یادآور شد: ۱۵ هزار و ۲۷۹ دانش آموز در مقاطع فنی و حرفه ای، کاردانش و متوسطه در سطح استان خوزستان در مدارس شبانه روزی در حال تحصیل هستند که از این تعداد ۶ هزار و ۵۳۱  نفر در دبیرستان های متوسطه نظری تحصیل می کنند.

کد خبر 4766074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha