۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۹:۲۰

سرمربی تیم ملی اسکی:

کیادربندسری غرورش را کنار بگذارد/ او نفر اول ایران است نه جهان!

کیادربندسری غرورش را کنار بگذارد/ او نفر اول ایران است نه جهان!

باقر کلهر گفت: بعضی تهمت ها از طرف کیادربندسری به من وارد شد که قابل بخشش نیست اما با این وجود گفتم حاضرم برای حل مشکل جلسه بگذاریم.

باقر کلهر سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین در حاشیه افتتاحیه رسمی پیست بین المللی اسکی توچال در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا مشکلات با محمد کیادربندسری پرافتخارترین اسکی باز ایران را حل نمی کنید گفت: محمد اسکی باز خوبی است و در این شکی نیست اما ما ورزش می کنیم تا هم جسم و هم روحمان سالم بماند. متاسفانه محمد از اخلاق دور شده و صحبت هایی در مورد من کرد که قابل بخشش نیست.

وی افزود: ساعت ۹ شب قبل از مسابقات انتخابی پیش از رقابتهای جهانی پیام داد که من به مسابقات نمی آیم. او حتی با من تماس نگرفت یا به من پیام نداد و این نهایت بی احترامی است.

کلهر ادامه داد: محمد بعد از رقابتها ناراحت شد و به قول خودش گفت تبانی شده است. تبانی در همه جای دنیا می شود و برای اینکه جایگاه اسکی بازان بهتر شود این کار را می کنیم. قبلا هم در ایران این کار را بارها انجام دادیم و در همه جای دنیا هم صورت می گیرد.

سرمربی تیم ملی بیان کرد: محمد به سیم آخر زده است و در حالی که در اردو نبوده تقاضای حقوق داشت. نایب رئیس فدراسیون مبلغی برای بچه هایی که در اردوی دائم حضور داشتند پرداخت کردند تا انگیزه ای برای ملی پوشان باشد. اما محمد مصاحبه کرد و گفت پول ما را خورده اند در حالی که حتی هزینه ۴۰۰ هزار تومانی ایاب و ذهاب دو روزه  وی به مجموعه انقلاب را پرداخت کردیم. هم مدارک و هم پرینت حساب این واریزها موجود است.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: من در خانواده ای بزرگ شدم که هیچ وقت نان حرام نخوردیم و به حق زندگی کردیم. متاسفانه محمد در رسانه به من تهمت زد که واقعا غیرقابل بخشش است اما با این وجود یک ماه پیش از طریق دامادشان که دوست صمیمی من است پیغام دادم که من حاضرم محمد بیاید و با هم صحبت کنیم. محمد نفر اول ایران است نفر اول دنیا که نیست. چرا باید این رفتارها را تحمل کنیم. من هم بزرگتر از محمد هستم و هم مربی و پیشکسوت وی و احترامم واجب است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که به هر حال همه این مشکلات از بحث تبانی پیش از رقابتهای جهانی آغاز شد و محمد نمی توانست بپذیرد در حالی که نفر اول رنکینگ ایران است فرد دیگری در یک مسابقه عجیب به وی برسد گفت: هیچ کس از ورود محمد به آن مسابقات جلوگیری نکرد. اگر محمد در آن رقابتها بود صددرصد امتیاز می گرفت ولی خودش نیامد و ضرر کرد.

کلهر افزود: محمد با همه بچه های تیم قهر است و مشکل فقط من نیستم بلکه اسکی بازان دیگر هم هستند. من از خیلی افراد در زندگی گذشتم چون دنیا ارزش این چیزها را ندارد و ایشان هم باید بگذرد. محمد باید از غرورش کم کند و بگوید اشتباه کرده است وگرنه این مشکل حل نمی شود.

کد خبر 4770898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha