۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۰۱

در بیانیه‌ای مطرح می‌شود؛

انتقاد فراکسیون ولایی و امید به سازوکار طرح افزایش قیمت بنزین

انتقاد فراکسیون ولایی و امید به سازوکار طرح افزایش قیمت بنزین

دو فراکسیون نمایندگان ولایی و امید، بیانیه‌ای را تهیه و به امضاء رساندند که در آن نسبت به سازوکار طرح افزایش قیمت بنزین انتقاد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی، نزد محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید رفت و تعداد زیادی از اعضای فراکسیون امید و نمایندگان ولایی اطراف آنها جمع شدند؛ بحث جدی بین اعضای دو فراکسیون در جریان بود.

احمد علیرضا بیگی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص گفت: بیانیه‌ای تهیه شده که در حال بحث و بررسی در دو فراکسیون نمایندگان ولایی و امید است.

وی ادامه داد: در این بیانیه نمایندگان مجلس از دو فراکسیون ولایی و امید، مردم را دعوت به آرامش کرده، انتقاداتی را نسبت به سازوکارهای افزایش قیمت بنزین و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر مطرح کرده و در پایان نیز خطاب به دولت تأکید کرده‌اند که از اعتباری که مقام معظم رهبری برای حمایت از دولت خرج کرده‌اند، به درستی حفاظت کند.

کد خبر 4775686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
      0 0
      جای شهید مدرس و اقای خلخالی در این مجلس اکنون حس میشود که اگر این دونفر بودند اکثر نماینده گان را به سزای اعمال کثیفشان می رسانند که این طور با همراهی و همکاری با خیانت کاران مملکت را به اشوب نکشانند
    • azim1368 IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
      0 0
      برای بیانیه تره هم‌خورد نمی کنند ، شما نمایندگان طبق قانون می توایند همین فردا دستور لغو اجرای این قانون مسخره و من دراوردی را صادر کنید ولی شما ها هم هم دست دولتید، اسفند ماه نزدیک است و مردم زخمی