۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۰:۱۲

شمخانی:

تک تک اغتشاشگران مجازات می شوند/ صف آشوبگران از معترضان جدا است

تک تک اغتشاشگران مجازات می شوند/ صف آشوبگران از معترضان جدا است

شهریار- دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تک تک اغتشاشگران شناسایی و مجازات خواهند شد.

دریابان علی شمخانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که منافقین، اوباش، سلطنت طلب ها و اراذل هرگز نمی توانند، در اراده ملت ایران در رسیدن به هدف خود خللی ایجاد کنند، افزود: دشمنان قصد سوء استفاده از اعتراض ملت ایران در خصوص مسائل معیشتی داشتند، که با هوشیاری ملت با شکست مواجه شدند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: نباید اجازه داد، اعتراض مردم به آشوبگری تبدیل شود و هوشیاری ملت به همه نشان داد، صف آشوبگران از معترضان جدا است.

وی از برخورد قاطع با اغتشاشگران در سراسر کشور خبر داد و افزود: تک تک اغتشاشگران در هرجای ایران که باشند، شناسایی شده و به سزای عمل خود خواهند رسید.

کد خبر 4777372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امامیان IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
      0 0
      درود بر دلیر مرد لرستان و فتح الفتوح خرمشهر علی شمخانی با تمامی این ملعونین اشد برخورد قهریه را اعمال کنید تا هم نسلشان منقرض شود هم فقر ریشه کن شود
    • برنامه نویس IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
      0 0
      خواهشا این نتو وصل والله از زندگی افتادیم..والا دیگه خبری نیست اغتشاشگرا متفرق شدن وصل کنید اینترنت نیاز اولیه یه شهرونده..والله دارم بدبخت میشم
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
      0 0
      صف مردم از صف اغتشاشگران جداست . مردم به دنبال عدالتند ولی اغتشاشگران به دنبال فتنه و آشوب و تفرقه افکنی و خرابکاری و بر هم زدن امنیت کشور هستند . همه مردم خواهان دستگیری و مجازات اغتشاشگران هستند.