۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲

رئیس جمهور خبر داد

اتصال راه آهن میانه- بستان آباد به تبریز تا پایان سال ۹۹

اتصال راه آهن میانه- بستان آباد به تبریز تا پایان سال ۹۹

تبریز- رئیس جمهور از اتصال راه آهن میانه- بستان آباد به تبریز تا پایان سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این راه آهن باید تا تبریز ادامه یابد که از وزیر مربوطه قول گرفته ایم تا پایان سال آینده این راه آهن به تبریز متصل شود.

وی ادامه داد: این راه آهن از ابتدا دو خطه ایجاد شده که آغازی برای تحول در راه آهن و حمل و نقل ریلی کشور است.

روحانی ادامه داد: در سال های اخیر به مردم قول داده بودیم که چند استان به راه آهن سراسری وصل شوند که از جمله همدان، کرمانشاه، گیلان، گلستان و تبریز بود که از مسیر میانه و بستان اباد به این خطوط وصل شود که این وعده امروز عملی شده است.

رئیس جمهور گفت: امیدواریم وزیر محترم تا پایان دولت این کار را انجام دهند که یکی از وظایف بزرگ دولت آماده کردن زیرساخت ها است تا مردم برای رفاه به مشکلی برنخورند. دولت در تمامی زمینه ها تلاش خود را می کند اما زیر ساخت های کشور از جمله راه ها، اتوبان ها، خطوط گاز، برق، آب بهداشتی، ارتباطات، تلفن و اینترنت از زیرساخت های مهم برای کشور بوده که بر عهده دولت است.

وی گفت: از ۹۲ تا امروز طرح های خوبی در زمینه مسائل مربوط به تولید، خدمات و عمران انجام شده و یکی از پروژه های مهم شهرستان این راه آهن بوده است.

روحانی افزود: از مردم آذربایجان شرقی تشکر می کنیم به خاطر حمایت از نظام و ایران عزیز که همواره این مردم پیشتاز بوده اند و در برابر بدخواهان ایستادگی کرده اند. کشور از آن مردم و جوانان است. در زمینه رشد کشور، مردم در صف اول هستند و همچنین در کمک به آبادانی و امنیت کشور نیز در تراز اول قرار دارند.

وی گفت: این دولت در حد توان و امکان هر اقدامی لازم باشد برای مردم انجام می دهد که امروز پروژه های بزرگی در این راستا اجرایی می شود و امیدواریم هر روز شاهد آبادانی و آسایش در کشور باشیم. در کنار مردم و برای آبادانی کشور تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 4782530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha