۷ آذر ۱۳۹۸، ۲۳:۳۷

رییس قرارگاه راهبردی عمار:

دشمن به دنبال تکرار صفین بود که موفق نشد

دشمن به دنبال تکرار صفین بود که موفق نشد

مشهد ـ رئیس قرارگاه راهبردی عمار گفت: بعد از تمام تهدیدات، تحریم‌ها، فتنه‌ها و آشوب‌ها، امروز دشمن به دنبال تکرار پایان صفین بود که با درایت هوشمندانه رهبری و بسیج مردمی، فتنه خنثی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی طائب، پنج‌شنبه شب در اجتماع مدافعان ولایت در تربت حیدریه اظهار کرد: امروز شاهدیم که آرزوی انبیای الهی که روی کار آمدن نیروی مؤمن و بابصیرت برای تشکیل تمدن نوین اسلامی است، در حال تحقق است.

وی افزود: مشکلی که انبیا از ابتدا داشتند، این بود که یا نیروی کافی نداشتند و یا اینکه نیروها از ایمان و بصیرت لازم برخوردار نبودند و امروز به فضل الهی، نیرویی به نام بسیج ۲۰ میلیونی در حال شکل‌گیری و سازماندهی است که شاکله اصلی آن را ایمان و بصیرت تشکیل داده که در آزمون‌های سخت و دشوار سربلند بیرون آمده است.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار با انتقاد از نحوه اعلام و اجرای طرح افزایش نرخ بنزین، گفت: این اقدام هر چند باید اجرا می‌شد، اما نحوه اعلام و اجرا مانند بیماری بود که بدون مسکن و داروی لازم جراحی شد و با این بی‌تدبیری مسئولان، برای کشور هزینه تراشی شد.

وی تصریح کرد: درایت رهبری و بسیج مردمی به مانند همیشه فتنه ۹۸ را خنثی کرد و به اذعان دشمنان که خودشان اعلام کردند، سه سال است که منتظر چنین لحظه‌ای هستند و تمام توان اطلاعاتی و عملیاتی خود را در اتاق‌های فکرشان به کار گرفتند تا کشور را به آشوب بکشند، با درایت هوشمندانه رهبری و بسیج مردمی، فتنه خنثی شد.

حجت‌الاسلام طائب ادامه داد: بعد از تمام تهدیدات، تحریم‌ها، فتنه‌ها و آشوب‌ها، امروز دشمن به دنبال تکرار پایان صفین بود که موفق نشدند.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار در انتها تأکید کرد: آنچه که امروز بیش از همه مهم است، این است که باید در کنار ارتقای توانمندی‌های مختلف، ایمان قوی و بصیرت لازم را ارتقا داد تا در برهه‌های فتنه، تحریم و تهدید در کنار اولیای خدا، برای تشکیل تمدن بزرگ اسلامی قدم برداشت.

کد خبر 4783610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha