۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴

رئیس شورای شهر یزد:

مسیر سبز در محور یزد به تفت احداث می شود

مسیر سبز در محور یزد به تفت احداث می شود

یزد ـ رئیس شورای شهر یزد از احداث مسیر سبز در محور تفت به یزد خبر داد و گفت: در پی ایجاد ریه های تنفسی جدید برای شهر یزد هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی سفید در نشست تخصصی با سمن های محیط زیست با اشاره به توجه جدی شورای پنجم به محیط زیست اظهار داشت: شورای پنجم به محیط زیست توجه خاص دارد و تغییر نام کمیسیون خدمات به کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری نیز در همین راستا و به منظور بررسی دقیق‌تر در اجرای برنامه های سطح شهر انجام شد.

وی عنوان کرد: این شورا به مشاوره با متخصصان نگاه ویژه دارد و تقریبا می توانیم ادعا کنیم که کاری آغاز نشده مگر با تحقیق و بررسی که از سوی مشاوران انجام شده باشد.

سفید بر همفکری با تشکل ها تاکید کرد و بیان داشت: از طرح‌های موثر و کارشناسی شده برای شهر استقبال می کنیم و طرح‌هایی که از سوی تشکل‌ها با همفکری همه ارائه شود، مورد حمایت قرار می گیرد.

وی با اشاره به بسته های جدید برای حمل و نقل یادآور شد: برخی مسیرهای اتوبوس با مسافر اندک و استقبال محدود روبروست که هزینه های آن برای شهرداری به صرفه نیست که برای این امر، مینی‌بوس‌های جدید به جای اتوبوس پیش بینی شده است.

رئیس شورای شهر یزد ادامه داد: مسائل شهری نیاز به همراهی بیشتر مردم  دارد و باید شرایط پیاده محوری را فراهم کنیم و همشهریان بپذیرند حمل و نقل ترکیبی نیاز اصلی یزد است.

سفید اظهار داشت: گسترش فضای سبز نیز در راستای کمک به کاهش آلودگی هوای یزد ضروری است و در این راستا تفاهمی با شورای شهر تفت انجام شده که بر اساس این تفاهمنامه در محور یزد به تفت مسیر سبز ایجاد می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: عملیات اجرایی این محور سبز در ابتدای سال آینده آغاز شود و برای اجرایی شدن این طرح، نیاز به همکاری دستگاه های مختلف وجود دارد.

کد خبر 4787541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha