۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۱

موسوی اعلام کرد؛

۸۵۰۳ داوطلب در انتخابات مجلس ثبت نام کرده‌اند

۸۵۰۳ داوطلب در انتخابات مجلس ثبت نام کرده‌اند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: تا این لحظه برای مجلس شورای اسلامی ۸ هزار و ۵۰۳ نفر ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز(جمعه)  در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور درباره آخرین آمار ثبت نام شوندگان در انتخابات مجلس یازدهم، گفت: امروز ششمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین روز داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری است.

وی اعلام کرد: تا این لحظه برای مجلس شورای اسلامی ۸ هزار و ۵۰۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۹۳۲ نفر معادل ۱۱ درصد خانم و ۷۵۷۱ نفر آقا معادل ۸۹درصد هستند.

ی افزود: استان تهران با ۲ هزار و ۸۶ نفر، اصفهان ۶۷۶ نفر، خراسان رضوی ۵۵۷ نفر، خوزستان ۴۹۶ نفر و فارس با ۴۵۸ نفر بیشترین تعداد داوطلب را داشتند.

سخنگوی وزارت کشور خاطرنشان کرد: برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا این لحظه ۱۸ نفر ثبت نام کردند. در استان تهران ۷ نفر، استان قم ۱۰ نفر و در استان فارس یک نفر ثبت نام کرده اند.

موسوی خاطرنشان کرد: برای مجلس خبرگان در ۵ استان انتخابات برگزار می شود واز جمع این پنج استان ۷ نفر به مجلس خبرگان رهبری راه پیدا می کنند.

وی افزود: فردا آخرین روز برای ثبت نام مجلس شورای اسلامی است که طبق روال از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر انجام می شود و تا ۲۱ آذر ماه داوطلبان میاندوره ای انتخابات خبرگان رهبری فرصت دارند که برای ثبت نام اقدام کنند.

موسوی در پاسخ به این سوال که مهلت ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم تمدید می شود گفت: تا این لحظه بنایی برای تمدید وجود ندارد.

کد خبر 4790107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha