۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۲۱:۳۴

تکواندو گرندپری- مسکو؛

مردانی با پیروزی برابر نماینده آذربایجان فینالیست شد

مردانی با پیروزی برابر نماینده آذربایجان فینالیست شد

تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی برابر نماینده آذربایجان به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد مردانی در مرحله نیمه نهایی  مبارزات وزن ۸۰+ کیلوگرم، در آخرین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۱۹ برابر «رادیک عسی اف» شاگرد رضا مهماندوست در تیم آذربایجان رفت و پیروزی ۸ بر ۷ برابر این حریف راهی دیدار فینال شد.

وی دور نخست «کارلوس سانسورس» از مکزیک را شکست داد و سپس با برتری ۱۹ بر۱۲ مقابل  «البا» از کوبا به مرحله نیمه نهایی کرد. 

وی سال گذشته از دو مرحله رقابتهای گرنداسلم در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ یک برنز و طلا در کارنامه دارد و با کسب مدال در این مسابقات می تواند مجوز حضور در المپیک را کسب کند. 

همچنین در وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم حسینی بعد از برتری ۱۶ بر یک مقابل  «الکتبی» از بلژیک در پیکار با  «جواد آچاب»  نماینده دیگر بلژیک به برتری ۱۶ بر۸ رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی برای صعود به مبارزه پایانی باید با «دای هون لی» از کره جنوبی پیکار کند. سروش احمدی در همین وزن با شکست برابر  «پائولو پرز» از اسپانیا حذف شده است. 

در مبارزات امروز  آرمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم با برتری مقابل «کاما مصطفی» از سنگال و «براگانسا» از پرتغال به نیمه نهایی راه یافت. وی در نیمه نهایی برابر «جونگ جانگ» از کره جنوبی باخت تا فردا برای کسب مدال برنز به مصاف «گئورگی پوپف» از روسیه برود. وی با صعود به نیمه نهایی سهمیه المپیک را برای خود و تکواندو ایران کسب کرده است. 

رقابت های فینال گرندپری صبح امروز با حضور ۱۲۸ تکواندوکار از ۴۲ کشور در سالن «دینامو» شهر مسکو آغاز شده و تا فردا عصر ادامه خواهد داشت. 

کد خبر 4790285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha