۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۸

معاون سیاسی استاندار سمنان:

مقابله با سرطان اولویت شبکه بهداشت و درمان استان سمنان است

مقابله با سرطان اولویت شبکه بهداشت و درمان استان سمنان است

شاهرود - معاون استاندار سمنان گفت: علی‌رغم اینکه میزان سرطان در این استان نسبت به نرم کشوری مناسب است اما مقابله جدی با همین اندک میزان سرطان نیز در اولویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور وزیر بهداشت به میزبانی سالن آمفی تئاتر بیمارستان بهار این شهر، بابیان اینکه در کارگروه سلامت استانداری بحث برنامه جامع پیشگیری از سرطان را در دستور کار قرار داده‌ایم، تأکید کرد: همواره از ظرفیت دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرود و سمنان برای توسعه سلامت استفاده‌شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه درزمینهٔ میانگین کشوری سرطان، استان سمنان دارای موقعیت خوبی است، اما باید تلاش شود که همین اندک میزان بیماری را نیز شاهد نباشیم که در این زمینه برنامه عملیاتی در دستور کار قرارگرفته که با همکاری دو دانشگاه علوم پزشکی مستقر در استان این کار پیگیری می‌شود.

میامی شاهد توسعه خوبی در زمینه بهداشت بوده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان بابیان اینکه میامی توانست سال گذشته در زمره ۳۱ شهرستان سطح کشور برای توانمندسازی نقاط محروم قرار گیرد که این امر سبب شد تا ردیف اعتباری خوبی نیز برای این شهرستان منظور شود، ابراز داشت: امروز خوشبختانه پیشرفت‌های خوبی درزمینهٔ بهداشتی و درمانی در میامی شاهد هستیم.

خجسته پور بابیان اینکه شاید امکان گسترش همه خدمات در تمام شهرها وجود نداشته باشد اما می‌تواند دستور داد تا با استقرار آمبولانس‌ها بهترین خدمات به مردم و ترانسفر بیماران صورت گیرد، ابراز کرد: در راستای خدمت‌رسانی به بیماران در بخش بهداشت و درمان شاهد اتفاقات خوبی در سطح استان خواهیم بود.

وی در خاتمه گفت: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به‌عنوان یک دانشگاه رده بالا در سطح کشور، خدمات خوبی را به مردم این خطه از میهن اسلامی ارائه کرده است.

کد خبر 4794082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha