۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۶

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان کرد:

استفاده از ظرفیت‌ علمی و کارگاهی دانشگاه چمران در مدارس خوزستان

استفاده از ظرفیت‌ علمی و کارگاهی دانشگاه چمران در مدارس خوزستان

اهواز- رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشگاه شهید چمران اهواز ظرفیت‌های علمی و کارگاهی خود را با هدف ترویج فرهنگ پژوهش در اختیار مدارس استان خوزستان قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین خواجه پیش از ظهر امروز شنبه در آیین گرامیداشت هفته «پژوهش» در دبیرستان شهید زهره بنیانیان ناحیه ۲ اهواز اظهار کرد: ترویج فرهنگ پژوهش در جامعه یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه دانشگاه شهید چمران اهواز است که بی‌شک معلمان نقش بی‌بدیل در تربیت و پرورش پژوهشگران آینده ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه نقطه آغاز فرآیند پژوهش از مدارس آغاز می شود، توضیح داد: تربیت دانش آموزانی پرسشگر، پژوهشگر، خلاق و با اخلاق تنها در بستر مدارس پژوهش محور محقق می شود.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: دانشگاه شهید چمران اهواز از همه ظرفیت‌های خود از جمله پارک علم و فناوری، مراکز رشد و کارگاه‌های تخصصی خود برای آشنا کردن دانش آموزان با روند پژوهش و تحقیق استفاده خواهد کرد و ضمن این که درب‌های دانشگاه همه ایام سال به روی دانش آموزان مدارس استان باز است.

خواجه در پایان گفت: از همه معلمان پژوهنده و دانش آموزان پژوهشگر استان خوزستان که با تلاش خود در راستای ارتقای شاخص‌های پژوهشی و علمی استان گام بر می دارند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

کد خبر 4797131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha