۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۲۳:۲۹

رئیس دانشگاه سمنان:

دانشگاه سمنان ۵۰۰۰دانشجوی تحصیلات تکمیلی دارد

دانشگاه سمنان ۵۰۰۰دانشجوی تحصیلات تکمیلی دارد

سمنان - رئیس دانشگاه سمنان بابیان اینکه این دانشگاه پنج هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی دارد، گفت: این دانشجویان ظرفیت خوبی برای توسعه پژوهش هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود نصیری زرندی شامگاه دوشنبه در نشست گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران و فناوران نمونه دانشگاه سمنان به میزبانی سالن همایش‌های این دانشگاه، بابیان اینکه دانشجویان و اساتید دانشگاه ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه پژوهش محور هستند، بیان کرد: دانشگاه سمنان امروز پنج هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی را در خود جای‌داده که منبع خوبی برای موضوعات پژوهشی و فناورانِ هستند.

وی ضمن بیان اینکه شعار هفته پژوهش ۹۸ «پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین و رونق تولید» اعلام‌شده است، افزود: همگان اذعان دارند که امروز پژوهش بدون اثربخشی و ارزش‌آفرینی برای کشور مطلوب و مفید نخواهد بود.

رئیس دانشگاه سمنان ضمن بیان اینکه استان سمنان طی سال‌های اخیر با تلاش مدیران و مسئولان توانسته در راستای همراهی صنعت و دانشگاه اقدامات خوبی را شاهد باشد، گفت: این دانشگاه از دانشجویان و اساتید خود خواسته تا پایان‌نامه‌های دانشجویی را به سمت‌وسوی کاربردی و اجرایی کردن آن‌ها سوق دهند.‌

کد خبر 4799803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha