۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۷

رئیس پارک دانشگاه تهران:

بودجه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ثابت ماند

بودجه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ثابت ماند

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه بودجه ۹۸هنوز کامل محقق نشده گفت:بودجه ۹۹پارک با سال گذشته تفاوتی نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس زارعی هنزکی در جمع خبرنگاران افزود: کشور در یک شرایطی است که در فضای مقاومتی به سر می بریم.

وی با بیان اینکه بودجه امسال پارک علم و فناوری با سال آینده یکی است، افزود:با توجه به شرایطی که کشور دارد ما راضی هستیم. یک مدیر و رئیس به دلیل برنامه هایی که دارد همواره از بودجه راضی نیست اما با توجه به شرایطی که در کشور است ما راضی هستیم.

زارعی با اشاره به بودجه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ادامه داد: بودجه سال گذشته این پارک برابر با سیزده و نیم میلیارد تومان بوده که در لایحه پیشنهادی این میزان نیز برای سال آینده در نظر گرفته شده است؛ البته که تا کنون نزدیک به چهل درصد این بودجه محقق شده است و امیدوار هستیم که تا پایان سال این میزان به صورت کامل محقق شود زیرا بسیاری از برنامه ها نیاز به بودجه دارد.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به عنوان رییس  پارک از بودجه رضایت ندارم چون بسیاری از برنامه ها نیاز به بودجه دارد. آزمایشگاه‌ها و زیرساخت‌ها نیاز به بودجه دارد ولی امیدوارم که وضع دولت بهتر بشود و تغییر بودجه در سال های آتی داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد که حداقل هشتاد درصد بودجه تا پایان سال محقق شود.

زارعی افزود: البته که این موضوع نشان می دهد که ما برای توسعه نیاز به بخش خصوصی داریم.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: برنامه ما این است که دانشگاه تهران مانند سایر دانشگاههای بزرگ از دستاوردهای خودشان منتفع شوند و این آرزوی ماست.

کد خبر 4800753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha