۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶

پزشکیان مطرح کرد

بیش از ۵۰ درصد مجرمان قضائی ما با اعتیاد درگیر هستند

بیش از ۵۰ درصد مجرمان قضائی ما با اعتیاد درگیر هستند

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۵۰ درصد مجرمان قضایی ما با اعتیاد درگیر هستند و اگر بتوانیم معضل اعتیاد را حل کنیم می‌توانیم کمک زیادی به این افراد داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم معرفی مرکز ملی مطالعات اعتیاد به عنوان مرکز منطقه‌ای ظرفیت سازی و پژوهش در درمان اختلالات مصرف مواد اظهار کرد: اعتیاد مثل یک بازار عرضه و تقاضا است و تا زمانی که نیاز وجود دارد پیشگیری یک طرف قضیه است و مشکل همچنان وجود خواهد داشت.

وی افزود: بیش از ۵۰ درصد مجرمان قضایی ما با اعتیاد درگیر هستند، یا معتاد هستند و یا موادمخدر حمل می‌کنند و اگر بتوانیم معضل اعتیاد را حل کنیم می‌توانیم کمک زیادی به این افراد داشته باشیم.

پزشکیان گفت: بیش از ۷۵ درصد تریاک دنیا را در ایران کشف می‌کنیم و کاری که جمهوری اسلامی در مبارزه با موادمخدر انجام می‌دهد قابل قدردانی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم سازمان های جهانی پای کار فعالیت های ایران در زمینه مبارزه با موادمخدر بیایند و ایران را تنها نگذازند.

وی تصریح کرد: ترامپ ورود داروهای طبیعی را در کشور با اشکالاتی که در معاملات بانک ها به وجود آورده با مشکل مواجه کرده و بعد ادعا می کند که می خواهد کمک ایران کند ولی دارد با جان بیماران بازی می کند.

پزشکیان خاطرنشان کرد: جالب است این افراد حرف از توسعه و آبادانی و حقوق بشر می زنند ولی اینگونه رفتار می کنند! از نمایندگان سازمان ملل که در این محل حضور دارند درخواست پیگیری این موضوع را دارم.

کد خبر 4801159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha