۳ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۰۸

توسط انتشارات شمعدونی انجام شد؛

چاپ یک‌ کتاب روانشناسی درباره تحلیل افکار دیگران

چاپ یک‌ کتاب روانشناسی درباره تحلیل افکار دیگران

کتاب «چگونه دیگران را روانکاوی کنیم» نوشته جاشوامور و بازیل فاستر با ترجمه فاطمه اشرف‌آبادی توسط انتشارات شمعدونی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «چگونه دیگران را روانکاوی کنیم» نوشته جاشوامور و بازیل فاستر به‌تازگی با ترجمه فاطمه اشرف‌آبادی توسط انتشارات شمعدونی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

نویسندگان این‌کتاب در تلاش بوده‌اند از راه درک تکنیک‌های زبان بدن، افکار را تحلیل کنند. این‌دو در فصول ابتدایی کتاب از تیپ‌های شخصیتی سخن گفته‌اند. جاشوا مور و بازیل فاستر انسان‌ها در ۴ شخصی ادراکی، شهودی، حسی و قضاوتی تقسیم بندی کرده‌ و معتقدند با شناخت این بخش از ابعاد شخصیت انسان می‎توان افکار وی را تحلیل کرد.

در بخش بعدی هم نویسندگان به نکته می‌پردازند که هرگونه‌ای از شخصیت‌ها در چه موقعیت و شرایطی دروغ می‌گویند. در ادامه مطالب کتاب، حرکات بدن ارزیابی می‌شود و با تمرین‌هایی که نویسندگان پیشنهاد کرده‌اند، مخاطبان می‌توانند، آموزه‌های گفته شده را فرا گیرند.

در این کتاب علاوه بر زبان بدن، به لحن بیان و گفتار نیز توجه شده و راهکارهایی ارائه شده که با اتکا به آن‌ها، علاوه بر زبان بدن روانکاوی افکار دیگران، از روی صدا، لحن و نحوه بیان هم ممکن باشد.

این‌کتاب با ۱۰۸ صفحه،  شمارگان هزار نسخه و قیمت ۲۹ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 4806291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha