۵ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۰۴

وزیر پیشین اطلاعات:

انقلاب اسلامی ایران منشاء فروپاشی و افول آمریکاست

انقلاب اسلامی ایران منشاء فروپاشی و افول آمریکاست

کاشان - وزیر پیشین اطلاعات گفت: انقلاب اسلامی ایران منشا فروپاشی و افول آمریکا و استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حیدر مصلحی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای روحانی و طلبه شهید منطقه کاشان با بیان اینکه شهدا ما را مدیریت می‌کنند، اظهار داشت: روحانیون به نسبت جمعیت در کشور بالاترین شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

وی با اشاره به سخن یکی از اندیشمندان انگلیسی ابراز داشت: به گفته این اندیشمند در زندگی بشر تاکنون ۱۵ تمدن به وجود آمده‌اند که همه از بین رفته‌اند ولی در این بین فقط تمدن اسلام هست که هنوز پایدار و ماندگار مانده است.

وزیر پیشین اطلاعات تمدن اسلامی را همانند شیر خفته ای دانست و تصریح کرد: امام خمینی (ره) با انقلاب مردمی سال ۵۷ این شیر خفته را بیدار کرد و باعث ترس غرب و استکبار جهانی شد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره افول آمریکا در نظام جهانی خاطرنشان کرد: به گفته دانشمندان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا این اتفاق به زودی رخ می‌دهد.

حجت الاسلام مصلی با بیان اینکه دانشمندان آمریکا بیش از چند میلیون مقاله تاکنون درباره فروپاشی و افول آمریکا نوشته‌اند، اذعان داشت: این فروپاشی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره است. وی منشأ فروپاشی و افول آمریکا را انقلاب اسلامی دانست و افزود: آمریکا در طول ۴۰ سال گذشته تمام تلاش و سعی خود را برای نابودی انقلاب اسلامی به کار بسته است که تاکنون موفق نشده است.

خطر نفوذ در کشور جدی است

وزیر پیشین اطلاعات با اشاره به خطر نفوذ در کشور اظهار داشت: نفوذ خیلی قوی و با برنامه عملیات خود را انجام می‌دهد.
وی ابراز داشت: جریان نفوذ به دو حالت موردی و جریانی بر مردم، مسئولین و نخبگان تأثیر گذاشته و باعث می‌شود که مردم در رأی، مسئولین در تصمیم گیری و نخبگان در هدایت مردم دچار اشتباهات راهبردی شوند.
جریان نفوذی قصد دارد مجلس ملی را در مقابل مجلس انقلابی قرار دهد
حجت الاسلام مصلحی با اشاره به تحرکات جریان نفوذی و معاند در جریان انتخابات مجلس پیش رو تصریح کرد: این افراد با پیش کشیدن بحث مجلس ملی قصد دارند مردم و نخبگان را دچار اشتباه کنند تا از شکل گیری یک مجلس انقلابی و برخاسته از بطن مردم جلوگیری شود.
وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر جریان نفوذ تمام سعی و تلاش خود را برای ایجاد ناامنی در کشور به کار برد، خاطرنشان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب درباره سهمیه بندی بنزین تمام نقشه و دسیسه‌های آمریکا و استکبار جهانی برای ایجاد ناامنی در کشور را نقش بر آب کرد.
وزیر پیشین اطلاعات افزود: هدف امام خمینی (ره) از انقلاب سال ۵۷ ایجاد حکومت اسلامی، بیداری دنیای اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان ( عج) بود که امیدواریم به برکت خود شهدا و دعای مردم هر چه زودتر امام زمان ( عج) ظهور کنند.
کد خبر 4807990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha