۸ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۴۰

در گفتگو با مهر عنوان شد:

بزرگداشت حماسه نهم دی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

بزرگداشت حماسه نهم دی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

زاهدان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت یوم الله نهم دی، با حضور پرشور مردم در سراسر این استان برگزار می شود.

عباس صفدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: یوم الله نهم دی که روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده در واقع روز نمایش معجزه الهی، تجلی وحدت ملت حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، بصیرت و دشمن شناسی مردم ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال حماسه نهم د ی ماه، «۹ دی مظهر بصیرت و ولایتمداری و عبور از فتنه» است، افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته ویژه برنامه‌های مختلفی به مناسبت ۹ دی در سراسر استان سیستان و بلوچستان تدارک دیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از همین رو گرامیداشت یوم الله نهم دی امسال در زاهدان از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح با سخنرانی حجت الاسلام حیدر مصلحی در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین «همایش محوری بصیرت و میثاق امت با ولایت» به صورت همزمان در تمامی شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در صبح روز نهم دیماه با حضور پر شور و شعور مردم فهیم و بصیر استان برگزار می‌شود.

کد خبر 4810548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha