۱۲ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۱۴

برگزاری تمرین تاکتیکی ترکیبی یگان های فارس برای اولین بار

برگزاری تمرین تاکتیکی ترکیبی یگان های فارس برای اولین بار

شیراز- ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمدگفت: تمرین تاکتیکی و مهارت آموزی یگان‌های منطقه فارس برای اولین بار به صورت ترکیبی در دارنگون شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم رضایی ظهر پنجشنبه در این تمرین تاکتیکی، گفت: تمامی آموزش‌هایی را که در دانشکده‌های تخصصی گذرانده شده است به همراه تجهیزات بومی و بهینه سازی شده را به صورت ترکیبی با حضور تیپ‌های ۵۵ هوابرد، ۳۷ زرهی و مرکز علوم و فنون به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به اجرای ترکیبی تمرین تاکتیکی در حوزه رزم زمینی گفت: سعی داریم با آموزش‌ها و تمرینات تاکیتکی سطح توان رزمی و دفاعی یگان‌های نیروی زمینی ارتش را ارتقا بدهیم.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی با اشاره به خودکفایی نیروی زمینی ارتش در حوزه تجهیزات گفت: امروز تمامی تجهیزات اعم از تجهیزات انفرادی، سبک و سنگین از تولیدات داخلی و بومی است.

وی تاکید کرد: آمادگی رزمی، توان جسمانی و سرعت در این تمرین از مؤلفه‌های مهم بود که در نهایت با اقتدار به آن دست یافته‌ایم.

امیر سرتیپ دوم رضایی افزودنیروی زمینی ارتش به رشد و بالندگی مطلوبی دست یافته است و در تمامی رسته‌ها می‌تواند در کمترین زمان ممکن به اجرای عملیات بپردازد.

کد خبر 4814149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha