۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۰۳

در محکومیت اقدام تروریستی دولت آمریکا

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی، شهادت غرور آفرین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پرافتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام بدین شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً

انقلاب اسلامی ایران در طی حیات پرثمر خویش فرزندان رشیدی را در دامن خود پروراند که آرمان‌های حاصل از این نهضت بزرگ را با اخلاص و پاکبازی تمام پاسداری کرده و می‌کنند.

سردار قاسم سلیمانی سردار پر افتخار اسلام، مجاهد، مدافع مظلومان عالم و ارزش‌های الهی به همراه جمعی از رزمندگان اسلام از جمله فرزند مجاهد ابو مهدی المهندس مورد حمله تروریستی قرار گرفت و به شهادت رسیدند.

او نمونه‌ای برجستهاز فرزندان پاکباز انقلاب اسلامی بود که حیات پرثمر خویش را وقف دفاع از مرزهای میهن و جهان اسلام و ارزش‌های والای انسانی کرد و سرانجام بدست شقی‌ترین آحاد بشر یعنی آمریکای جنایتکار به شهادت رسید.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شهادت این سردار پر افتخار اسلام را به رهبری معزز و معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای و همه مسلمانان و آزادگان جهان و ملت شهید پرور ایران اسلامی و خانواده آن عزیز تبریک و تسلیت می‌گوید و استمرار راه نورانی این رهروان الهی رادر دفاع از مرزهای اعتقادی و فکری، سرلوحه وظایف خود می‌داند.

کد خبر 4814634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha