۱۹ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۵۳

سخنگوی شورای اسلامی شهر محمدیه:

میدان ورودی ناحیه شهری مهرگان به نام شهید سلیمانی می‌شود

میدان ورودی ناحیه شهری مهرگان به نام شهید سلیمانی می‌شود

قزوین- سخنگوی شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: به منظور پاسداشت یاد سردار رشید اسلام، میدان ورودی ناحیه شهری مهرگان به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شورای شهر محمدیه پنجشنبه شب تشکیل جلسه داد تا برای نامگذاری یکی از معابر و خیابان‌ها به نام سردار رشید اسلامی تصمیم گیری شود.

امید منفرد در این جلسه ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و یارانش، جان باختن هموطنان در مراسم تشییع شهید سلیمانی و سانحه هواپیمای مسافربری با تشریح مصوبات شورا گفت: شورای اسلامی شهر محمدیه به پیشنهاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورا به پاس گرامیداشت یاد شهید سرافراز اسلام قاسم سلیمانی، میدان بزرگ ورودی ناحیه شهری مهرگان را به نام این شهید عزیز نام گذاری می‌کند.

منفرد افزود: با این کار اقدامی هر چند کوچک در برابر عظمت این شهید بزرگوار صورت می‌گیرد زیرا همه خود را مدیون اقدامات ارزشمند این سردار رشید می‌دانیم.

وی در خصوص تعرفه‌های سال ۹۹ یادآور شد: تعرفه عوارض پیشنهادی سال ۱۳۹۹ شهرداری تسلیم شورا شده و موضوع در جلسات فوق العاده شورا بررسی و پس از آن نسبت به تصویب آن اقدام می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر محمدیه اضافه کرد: برای ضرایب قیمت منطقه‌ای با توجه به شرایط اقتصادی موجود، در سال آینده نسبت به سال ۹۸ افزایشی نخواهیم داشت.

منفرد در مورد حمل و نقل همگانی محمدیه تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان حمل و نقل یکی از اساسی‌ترین سازمان‌های شهرداری محسوب می‌شود به دنبال ساماندهی و تعیین تکلیف این سازمان هستیم که با الویت قراردادن حل مشکلات و نیازهای اساسی آن، مقرر شد تا مشخص شدن مدیرعامل پیشنهادی شهرداری از سوی مسئولان استانی، سرپرست فعالیت خود را آغاز کند تا این سازمان از بلاتکلیفی خارج شود.

وی یادآور شد: یکی دیگر از بحث‌های مهم این جلسه بررسی مشکلات خطوط ناوگان حمل و نقل است که پس از بازدید میدانی گزارشی به شورا ارائه و مقرر شد سیستم گرمایشی اتوبوس‌ها و صندلی‌های آن مورد بازبینی قرار گیرد و در صورت امکان و تأمین اعتبار برای رانندگان تعمیر و یا تعویض شوند.

کد خبر 4821599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha