۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۱۵

هفته گذشته؛

۱۰ عملیات امدادی برف و کولاک در استان البرز انجام شد

۱۰ عملیات امدادی برف و کولاک در استان البرز انجام شد

کرج - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از انجام ۱۰ عملیات امداد و نجات برف و کولاک در استان طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین وطنی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و بارندگی برف و باران به ویژه در جاده‌های استان هلال احمر طرح ویژه زمستانی را برای کمک رسانی به افرادی که در این مسیرها دچار مشکل می‌شوند برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام پایگاه‌های امداد و نجات برای اسکان اضطراری افراد آمادگی لازم را دارند، افزود: در این راستا جمعیت هلال احمر استان در مسیر کرج به کندوان سه پایگاه ثابت و یک سیار دارد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان البرز تصریح کرد: همچنین سامانه ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آمادگی پاسخگویی را دارد.

وطنی عنوان کرد: با توجه به افزایش برف و کولاک در محورهای استان حوادث برف و کولاک جاده نیز رو به افزایش است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر حدود ۱۰ عملیات حوادث برف و کولاک در جاده‌های استان توسط جمعیت هلال احمر خدمات رسانی شده است، بیان کرد: عملیات‌های انجام شده دو مورد حوادث برف و کولاک، ۱۹ مورد جاده‌ای و سه مورد خدمات حضوری بوده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان البرز افزود: در جریان عملیات‌های امداد و نجات این هفته ۱۰ تیم عملیاتی شامل ۲۸ نجاتگر به همراه ۱۰ دستگاه آمبولانس هلال احمر به ۲۵ نفر آسیب دیده و حادثه دیده خدمات رسانی کردند.

وطنی گفت: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان شش نفر از مصدومان را جهت تکمیل چرخه درمانی، به نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل کردند و به دو نفر سرپایی خدمات امدادی ارائه دادند.

کد خبر 4824186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha