۲۶ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۲۹

استاندار گلستان:

خدمات ارزشمند «آیت الله میبدی» برای گلستان ماندگار خواهد شد

خدمات ارزشمند «آیت الله میبدی» برای گلستان ماندگار خواهد شد

گرگان- استاندار گلستان گفت: خدمات ارزشمند آیت الله میبدی برای استان ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس بعدازظهر پنجشنبه در مراسم ارتحال آیت الله میبدی اظهارکرد: خدمات ارزشمند آیت الله میبدی برای استان ماندگار خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات بیش از ۷۰ ساله مرحوم آیت الله میبدی در عرصه دینی و معنوی استان گفت: حضور مردم در مراسم تشییع پیکر این عالم برجسته نشان از قدرشناسی مردم استان دارد.

بیش از گذشته نیازمند وفاق و همدلی گروه های سیاسی هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم اظهارکرد: مرحوم آیت الله میبدی در مساجد و حوزه علمیه زحمت فراوانی کشید و شخصیتی دوست داشتنی در بین مردم استان گلستان بود و امروز به پاس زحمات ایشان حضور پرشکویی را در مراسم تشییع شاهد بودیم.

عبدالرضا چراغعلی گفت: حوزه های علمیه خلا حضور این عالم جلیل القدر را شاهد خواهند بود، این عالم ربانی در بین مردم گرگان وجاهت بسیار بالایی داشتند و در سخت ترین شرایط جسمانی مسجد و گفتگو با مردم را ترک نکرد.

چراغعلی خاطرنشان کرد: معتقد هستیم که در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی رخدادهای کم نظیر و مهمی در کشور اتفاق افتاده است.

وی یادآور شد: هجوم استکبار جهانی و فشار نظامی و اقتصادی که به کشور وارد می کنند و بحث برجام و خروج از آنکه فشارهای زیادی را متوجه کشور کرده است و یکپارچگی کشورهای مخالف با سرکردگی آمریکا منجر به فشارهای زیادی به ملت ایران شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان بیان کرد: در شهادت سپهبد قاسم سلیمانی شاهد آن بودیم که آمریکا با جسارت و پررویی مسئولیت آن را برعهده گرفت و خوشبختانه پاسخ کوبنده سپاه و نیروهای نظامی کشور به این اقدام تروریستی دادند که منجر به آرامش مردم شد.

چراغعلی گفت: تلخی سقوط هواپیما یک مسئله بود که رقم خورد و نیاز است که یک همدلی و همگرایی و جریان سیاسی با هم داشته باشند و حضور حداکثری در انتخابات را نیازمندیم و مردم با حضور حداکثری با آرمان های امام و انقلاب بیعت کنند.

کد خبر 4827417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha