۲۸ دی ۱۳۹۸، ۱۸:۰۳

استاندار بوشهر:

رفع مشکلات دانشجویان استان بوشهر را با جدیت دنبال می‌کنیم

رفع مشکلات دانشجویان استان بوشهر را با جدیت دنبال می‌کنیم

بوشهر - استاندار بوشهر خواستار توجه به حرف‌ها و انتقادات دانشجویان شد و گفت: رفع مشکلات دانشجویان استان بوشهر را با جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر شنبه در نشست با مسئولان دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: دانشگاه‌ها مرکز توسعه و رشد هر جامعه‌ای هستند و نیاز است که به آنها توجه خاصی صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نیازهای دانشجویان، خاطرنشان کرد: دانشجویان آینده سازان ایران اسلامی هستند و لازم است بر اساس رابطه پدر و فرزندی با دانشجویان ارتباط برقرار شود.

استاندار بوشهر خواستار توجه به حرف‌ها و انتقادات دانشجویان شد و تصریح کرد: باید به دغدغه‌ها و نظرات دانشجویان به خوبی توجه شده و با آرامش به دغدغه‌های آنان پاسخ داده شود.

وی با قدردانی از فراهم بودن فضای همدلی، همکاری و دوستی در دانشگاه خلیج فارس گفت: مطمئن باشید دانشجویان در اینگونه فضاها قادر می‌شوند زمینه موفقیت خود و اعتلای استان و کشور را فراهم کنند.

گراوند یکی از وظایف مهم مسئولان را ارتباط با دانشجو، شنیدن سخنان و انتقادات آنها و ارائه توضیحات لازم دانست و خاطرنشان کرد: باید این فضا بر اساس احترام و حفظ حرمت‌ها باشد و در این راستا دانشجویان باید انتقادات و مطالبات را به شکل صحیح عنوان کنند و نباید فضا را به سمت ناهنجاری پیش برد.

اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه خلیج فارس بوشهر در این نشست به بیان مشکلات موجود در دانشگاه مانند هزینه برق، آب و عدم اتمام برخی پروژه‌های عمرانی نیمه تمام به سبب کمبود منابع پرداختند که استاندار بوشهر قول مساعدت و کمک در بر طرف شدن برخی از این مشکلات داد.

کد خبر 4828885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha