۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۱۵

فرمانده سپاه اردبیل:

ادعای صداقت آمریکایی‌ها دروغی بیش نیست

ادعای صداقت آمریکایی‌ها دروغی بیش نیست

اردبیل - فرمانده سپاه اردبیل گفت: اگر آمریکایی‌ها به گفتمان‌های صادقانه‌ای که از آن دم می‌زنند اعتقاد داشتند آمار صحیح کشته شدگان حمله موشکی‌ ایران به پایگاه‌های نظامی را اعلام می‌کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل بابازاده ظهر سه شنبه در مراسم سوگواری ایام فاطمیه و گرامیداشت مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور جامعه کار، تولید و شورای قشر بسیج کارگری اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: شهادت سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» که برای ریشه کن کردن زورگویی قدرت‌های اهریمنی در منطقه خالصانه در جهاد بود، تمامی آزادی خواهان را داغدار کرد.

وی افزود: این برای اولین بار است که بعد از جنگ جهانی دوم پایگاه‌های آمریکایی مورد هدف و شلیک موشک قرار می‌گیرند و با وجود اینکه دشمن آمار تلفات را کتمان می‌کند ولی برای ما و جهانیان شکست نظامی دشمن روشن شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: مهمترین مسئله در حمله موشکی به پایگاه‌های متجاوز آمریکایی انتقال این پیام به تمامی کشورهای مستکبر بود که اگر ایران اسلامی بخواهد می‌تواند پروژه شکستن هیبت آمریکا و دیگر ایادی آن را اجرایی کند.

بابازاده با بیان رشادت‌های سردار سلیمانی و لزوم تبیین ایثارگری‌های این چهره آزادی خواه بین المللی، افزود: حرکت خطای دشمن در ترور سردار سلیمانی، یاد و خاطره این سردار رشید اسلام را در بین تمامی جهانیان ماندگار کرد.

وی ادامه داد: دشمنان بعد از شکست سخت در حمله موشک‌های ایرانی سعی در کم فروغ نشان دادن این اقدام داشتند ولی بار دیگر قدرت دفاعی ایران برای جهانیان عیان شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه ادعای صداقت آمریکایی‌ها دروغی بیش نیست، ادامه داد: اگر آمریکایی‌ها به گفتمان‌های صادقانه‌ای که به صورت مستمر از آن دم زده و در بوق و کرنا می‌کنند اعتقاد داشتند آمار صحیح کشته شدگان حمله موشکی و خسارت‌ها را اعلام می‌کردند.

بابازاده در ادامه با بیان اینکه ادبیات زندگی حضرت زینب (س) نشان می‌دهد که مقاومت در برابر ظلم پیروزی‌های درخشانی را رقم می‌زند، افزود: نظام جمهوری اسلامی دارای رهبری مقتدر و شجاع بوده و ولایتمداری مردم با بصیرت انقلاب اسلامی رمز پیروزی در مقابل دشمنان خواهد بود.

کد خبر 4838730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha