۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۵۸

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی :

روزانه ۳۰۰ عضو جدید به شبکه آزمایشگاهی اضافه می‌شود

روزانه ۳۰۰ عضو جدید به شبکه آزمایشگاهی اضافه می‌شود

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت:روزانه ۳۰۰ عضو جدید به شبکه آزمایشگاهی اضافه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که از سال ۹۳ کار خود را با هدف بهبود کیفی و افزایش کمی خدمات آزمایشگاهی در حوزه‌های فناوری راهبردی آغاز کرده است، توانسته با گذشت ۶ سال، تعداد اعضای باشگاه مشتریان خود را به بیش از ۶۷ هزار عضو برساند. به گونه‌ای که مدیر این شبکه می‌گوید: روزانه ۳۰۰ عضو جدید به این باشگاه افزوده می‌شود.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علاوه ‌بر مراکز آزمایشگاهی زیرمجموعه سازمان‌های دولتی و وزارتخانه‌های مختلف، مراکز آزمایشگاهی بخش خصوصی را نیز در بر می‌گیرد. بخش‌های آزمایشگاهی وابسته به انواع مؤسسات تحقیقاتی و آموزش عالی اعم از دانشگاه، پژوهشگاه، مرکز تحقیقاتی و مواردی از این دست، می‌توانند در این شبکه عضو شده، فعالیت کنند.

رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با بیان اینکه در حال حاضر این شبکه در ۳۱ استان و ۶۷ شهر حدود ۵۵۰ مجموعه آزمایشگاه را به عنوان عضو قطعی یا آزمایشی دارد، گفت: بیش از ۶۷ هزار شخص و شرکت در این باشگاه عضو هستند و به طور میانگین هر روز ۳۰۰ عضو جدید به باشگاه مشتریان این شبکه افزوده می‌شود که با افزایش این مشتریان، خدمات بیشتر و متنوعی را نیز ارائه خواهیم داد.

بنا به گفته اسدی‌فرد، بیش از ۵ هزار آزمایشگاه با بیش از ۱۳ هزار تجهیز آزمایشگاهی، خدماتشان در این شبکه را به اشتراک می‌گذارند.

وی افزود: سالانه به طور میانگین آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با رشد عملکردی در حدود ۴۰ درصد روبه رو هستند و شبکه در بعضی شاخص‌ها مانند رضایت مشتریان و بهبود عملکرد، روند رو به رشدی را تجربه کرده است.

اسدی فرد ادامه داد: بیشتر آزمایشگاه‌های عضو این شبکه در بررسی رضایت مشتریان، امتیاز بالای ۷۰ درصد را دریافت کردند. 

کد خبر 4843995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha