۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۲۰:۱۴

فرماندار کنگان:

پزشکی قانونی شهرستان کنگان چارت مناسبی ندارد

پزشکی قانونی شهرستان کنگان چارت مناسبی ندارد

بوشهر- فرماندار کنگان گفت: پزشکی قانونی شهرستان کنگان چارت مناسبی ندارد و نیازمند تغییر اساسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک‌نژاد عصر چهارشنبه در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: افزایش نیرو در دستگاه قضائی شهرستان کنگان ضروری است.

فرماندار کنگان در ادامه با تشکر از سفرهای استانی رئیس دستگاه قضائی گفت: این سفرها می‌تواند گره‌گشای حل مشکلات مردم باشد.

پاک‌نژاد با تشکر از همراهی دستگاه قضائی در شهرستان کنگان عنوان کرد: شخصیت‌های بزرگی مانند شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و شهدای ۷ تیر سند افتخار و عزت دستگاه قضایی‌اند و همه باید به این بزرگان تأسی جویند.

فرماندار کنگان به موضوع مشکل ثبت اراضی مردم به‌ویژه در سیراف اشاره و اظهار داشت: برخی از مردم به‌رغم داشتن سند برای تک‌برگ کردن سندهای خود دچار مشکلاتی شده‌اند که باید بررسی و رسیدگی شود.

پاک‌نژاد گریزی به مشکلات برخی شهروندان شهرستان کنگان با ستاد اجرایی فرمان امام زد و افزود: مردم از تجاوز به آبراه‌ها و ابطال برخی سندها توسط ستاد اجرایی گلایه‌مندند.

فرماندار کنگان با بیان اینکه زمینه لازم برای انتخابات پرشور در حوزه انتخابیه جنوب استان فراهم‌شده است گفت: انتخابات پرشور پشتوانه‌ای برای نظام دینی است.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر تنوع سیاسی وجود دارد عنوان کرد: اکنون ۱۷۲ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه جنوب پیش‌بینی و ۱۵۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات در این حوزه‌اند.

فرماندار کنگان با بیان اینکه همه تلاش ما بر برگزاری انتخابات پرشور و سالم با تکیه‌بر مر قانون است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون سپهبد سلیمانی و سلیمانی‌هاست و همه باید میراث دار خوبی برای امام و شهیدان باشیم.

کد خبر 4845827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha