۳ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱:۱۰

با پایان شمارش آرا؛

نتایج انتخابات در قم اعلام شد/ مشارکت ۴۳ درصدی قمی‌ها

نتایج انتخابات در قم اعلام شد/ مشارکت ۴۳ درصدی قمی‌ها

قم - ستاد انتخابات استان قم پس از پایان شمارش آرا، نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان در قم را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانداری قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان که جمعه دوم اسفندماه برگزار شد در مجموع ۳۵۴۲۱۷ نفر در قم آرای خود را به صندوق‌ها انداخته‌اند که نشان از مشارکت ۴۳ درصدی مردم قم در این دوره از انتخابات دارد.

در این اطلاعیه آمده است احمد امیرآبادی فراهانی با ۲۱۸۳۱۵ رأی، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری با ۲۰۴۷۵۸ و علیرضا زاکانی با ۱۹۰۴۲۲ رأی بشترین آرای این دوره از انتخابات را کسب کردند و راهی مجلس یازدهم شدند.

حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور ۴۸۳۶۱ رأی، نرجس نیازمند ۱۸۸۱۲ رأی و میثم لطیفی ۱۷۶۹۳ رأی و سید حسین حسینیان ۱۰۸۸۳ رأی در این دوره از انتخابات کسب کردند.

همچنین با پایان شمارش آرای اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان، تعداد آرای آیت الله محمد یزدی ۲۴۹۴۶۴ رأی و حجت الاسلام رضا پورصدقی آلانق‌ ۴۱۶۶۶ رأی اعلام شد.

سه نماینده منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی مورد حمایت شورای هماهنگی اصولگرایان قم بودند.

استان قم سه نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و ۸۲۶ هزار نفر در قم در این دوره از انتخابات واجد شرایط رأی دادن بودند.

نتیجه کامل انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان قم و تعداد آرای همه کاندیداها را می‌توانید اینجا مشاهده نمائید.

کد خبر 4860227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha