۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸

حاجی‌بابایی در مخالفت با کلیات بودجه ۹۹:

تصویب لایحه بودجه ۹۹ را به مجلس یازدهم بسپارید

تصویب لایحه بودجه ۹۹ را به مجلس یازدهم بسپارید

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دهم به اندازه کافی زیر بار تهمت قرار دارد، تصویب بودجه ۹۹ را به مجلس یازدهم بسپارید.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه و در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۹ حمیدرضا حاجی بابایی در مخالفت با کلیات لایحه بودجه سال ۹۹ گفت: عدم شفافیت، عدم وجود عدالت اجتماعی، عدم توجه به اشتغالزایی و عدم تطبیق بودجه با اسناد بالادستی از ایرادات مهم لایحه بودجه سال ۹۹ است.

وی ادامه داد: سقف بودجه سال ۹۹ شفاف نیست و ۲۵۰ هزار میلیارد تومان از درآمدهای دولت به جای واریز به خزانه به صندوق توسعه ملی واریز می شود.

وی ادامه داد کف حقوق کارمندان دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و افزایش ۱۵ درصدی حقوق به صورت مساوی برای همه افراد ظالمانه است مجلس نباید زیر بار این ظلم برود.

حاجی بابایی تصریح کرد: در لایحه بودجه سال ۹۹ سهم ۱۴.۵ درصدی بودجه نفت شفاف نشده است ادغام یارانه های نقدی و کمک معیشتی اشتباه بود مجلس برای کمک به دولت نباید زیر بار این بودجه برود.

وی از نمایندگان خواست کلیات بودجه را به تصویب نرسانده و سه دوازدهم بودجه را به تصویب برسانند و بودجه را جهت اصلاحات اساسی به کمیسیون تلفیق بازگردانند.

وی تصریح کرد: این مجلس به اندازه کافی زیر بار تهمت قرار دارد اجازه گرانی ندهید، سه دوازدهم بودجه را به تصویب رسانده و تصویب نهایی بودجه را به مجلس یازدهم بسپارید.

کد خبر 4861760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
      0 0
      جناب آقای حاج بابایی سلام لطف کنید موضوع رتبه بندی بازنشستگان 98 را پیگیری فرمایید ما بازنشستگان 98 منتظر اقدام خداپسندانه شما هستیم امیدواریم قبل از پایان هفته جاری با خبر خوشتان خیال بازنشستگان 98