۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۵۷

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد

سازه های شهر در خدمت افزایش آگاهی برای مقابله با کروناویروس

سازه های شهر در خدمت افزایش آگاهی برای مقابله با کروناویروس

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: بیش از ۱۰۰۰ طرح در سازه‌های شهر تهران با پیام‌های بهداشتی و خود مراقبتی برای افزایش آگاهی مردم اکران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر برزین ضرغامی با بیان این مطلب افزود: از روزی که این اتفاق افتاد با هماهنگی اداره کل سلامت شهر تهران پیام‌های آموزشی و اطلاع رسانی طراحی شد. این طرح‌ها به صورت گسترده در شهر تهران و به منظور افزایش آگاهی شهروندان و ضرورت خود مراقبتی در مقابل این ویروس به اکران درآمد.

وی با بیان اینکه این اکران در بیش از ۱۰۰۰ سازه تجاری، فرهنگی و مناطق صورت گرفته است، ادامه داد: با الزام پوشش حداکثری و ۱۰۰ درصدی، تمام سازه‌های مناطق، تجاری و فرهنگی این سازمان برای اکران پیام‌های بهداشتی و خود مراقبتی کروناویروس اختصاص داده شد.

ضرغامی افزود: در کنار این اکران‌ها، تیزرهایی آماده و در تلویزیون‌های شهری به اکران درآمده است و سازمان زیباسازی به عنوان متولی اطلاع رسانی در شهر تهران از تمام ظرفیت‌های خود را برای آگاهی بخشی بهره خواهد برد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: امیدوارم شهروندان با بهره گیری از این اطلاعات و پیام‌های بهداشتی و خودمراقبتی از ابتلا به کروناویروس جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: هیچ زمان بندی‌ای برای پایان اکران معین نشده و تا زمانیکه نیاز باشد این پیام‌ها در شهر تهران به نمایش درخواهد آمد.

کد خبر 4863209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha