۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۲۰

در آستانه سال نو

۸۰ هزار مددجوی کمیته امداد اردبیل چشم انتظار کمک خیران هستند

۸۰ هزار مددجوی کمیته امداد اردبیل چشم انتظار کمک خیران هستند

اردبیل - مدیرکل کمیته امداد امام استان اردبیل گفت: در آستانه سال جدید، ۸۰ هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل چشم انتظار حمایت خیران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دشتی ظهر یکشنبه در نشست با چندی از مؤسسات خیریه فعال اردبیل عنوان کرد: در آستانه سال نو مددجویان کمیته امداد چشم انتظار حمایت خیران استان اردبیل هستند.

به گفته وی در حال حاضر ۳۸ هزار خانوار که شامل ۸۰ هزار مددجو می‌شوند چشم انتظار حمایت خیران و نیکوکاران بوده تا سال جدید را با حمایت خیران با شادکامی آغاز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام استان اردبیل با بیان اینکه جشن نیکوکاری در سال جاری با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت اصول بهداشتی تعیین شده، جشن نیکوکاری امسال در استان اردبیل به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

دشتی ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی که در آن قرار داریم، اهالی استان اردبیل همواره به مانند سنوات گذشته قشر ضعیف و نیازمند جامعه را فراموش نکرده و کمک‌های مادی و معنوی خود را از آنان دریغ نخواهند کرد.

وی یادآور شد: خیران می‌توانند با شماره گیری کد آنی‌پرداخت #۱*۸۸۷۷* اقدام به واریز کمک‌های خود برای رساندن به خانوارهای نیازمند نمایند.

کد خبر 4873086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha