۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۱۵

مستند پرتره یک استاد دانشگاه در شبکه مستند

مستند پرتره یک استاد دانشگاه در شبکه مستند

«آسوده خاطر» مستند پرتره‌ای از شهلا شادزی فارغ‌التحصیل رشته‌ میکروب و قارچ‌شناسی از آمریکا و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی سه‌شنبه ۲۰ اسفند ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، «آسوده خاطر» به تهیه‌کنندگی سید محسن طباطبایی پور و کارگردانی محمد پسران رزاق در شبکه مستند سیما تولید شده و در ۲۵ دقیقه به فصل‌هایی از زندگی شخصی و حرفه‌ای شهلا شادزی پرداخته است.

سیدمحسن طباطبایی پور در توضیح این مستند گفت: این فیلم شرح حالیست از  زندگی دکتر شهلا شادزی فارغ‌التحصیل رشته‌ میکروب و قارچ‌شناسی از آمریکا، استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی و مؤلف کتاب قارچ‌شناسی پزشکی است، کتاب او کتاب برگزیده‌ سال انتخاب‌ شده است و هم‌اکنون از کتب مرجعی است که در دانشگاه‌های علوم پزشکی تدریس می‌شود.

این تهیه‌کننده گفت: فیلم‌برداری «آسوده خاطر» طی سه ماه در اصفهان انجام‌شده است، تحقیق و پژوهش این مستند را محمد پسران رزاق عهده‌دار بود و تدوین و صداگذاری آن را هم حجت‌الله معراج انجام داده است.

از دیگر عوامل این مستند می‌توان به تصویربردار: محمد نصر، صدابردار: حمید مقدس، دستیاران تصویر: مهدی بهارلویی، مهدی هدایت نژاد، مدیر تولید: کسرا بلال پور، هماهنگی تولید: عطیه مسائلی، دستیار کارگردان: غزال عالی پور و مدیر صحنه: امیر رزاق اشاره کرد.

این مستند امشب ۲۰ اسفند ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود و بازپخش آن نیز چهارشنبه ۲۱ اسفند ساعت ۱۰:۳۰ خواهد بود.

کد خبر 4874864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha