۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۲۶

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز:

محلات سقز به همت کانون های فرهنگی جوانان این شهر ضدعفونی شد

محلات سقز به همت کانون های فرهنگی جوانان این شهر ضدعفونی شد

سقز - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز گفت: جوانان کانون‌های فرهنگی تبلیغی سقز در اقدامی داوطلبانه اقدام به گند زدایی و ضدعفونی محلات مختلف شهرکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جوانان سقزی در راستای مقابله با بیماری کرونا جوانان ما درحرکتی جهادی معابر و اماکن عمومی محلات منطقه را ضدعفونی و گندزدایی کردند، از این اقدام جهادی کانون‌های فرهنگی تبلیغی که با حداقل امکانات در حال ضدعفونی معابر و اماکن عمومی مساجد و معابر منطقه هستند، قدردانی کرد.

وی افزود: اقدام شاخصی که در این روزها کانون‌ها برای مقابله و پیشگیری ویروس کرونا در شهر انجام می‌دهند جمع‌آوری کمک‌های داوطلبانه مردمی برای خرید مواد ضدعفونی و گندزدایی است.

وی همچنین پیرامون اقدام‌های مبشرین فرهنگی که در کمپین‌ها فعالیت می‌کنند و اقدامات ارزشمندی انجام داده‌اند، این همت را ستود و از تمامی ماموستایان و خیران این نوع دوستان صمیمانه سپاسگزاری کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز عنوان کرد: تنها راه پیشگیری از شیوع کرونا ماندن در خانه است، لذا از مردم سقز خواهشمندم این چند روز را در خانه بمانیم تا به روال عادی برگردیم.

حجت‌الاسلام رازیانی همچنین از تهیه بروشورهای آموزشی برای مقابله با ویروس کرونا توسط کانون‌های فرهنگی فرهنگی، تبلیغی شهرستان سقز خبر داد و بیان کرد: کانون‌های فرهنگی در پی شیوع ویروس کرونا اقدام به تهیه بروشور برای اطلاع رسانی مفید به مردم کرده‌اند و آموزش‌های گروهی در مکان‌های عمومی در خصوص نگرانی‌های فراوان افراد جامعه در اختیار عموم قرار داده‌اند.

وی اضافه کرد: این کار فرهنگی توسط کانون فرهنگی تبلیغی در سقز که زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی سقز فعالیت می‌کنند تهیه و تدوین شده که محتوای این بروشورها با موضوع همه چیز در مورد کرونا، با شعار درخانه بمانیم و باهم کرونا را شکست می‌دهیم، است.

وی  افزود: کانون‌های فرهنگی تبلیغی سقز به عنوان داوطلبان سلامت در کنار کارکنان نظام سلامت، در محلات این شهرستان در امر آموزش و اطلاع رسانی و همچنین بیماریابی فعالانه مشارکت دارند.

در پایان ایشان از تمامی ماموستایان و هیئات مذهبی و کانونهای فرهنگی تبلیغی و موسسات و خانه های قرآن درخواست کرد با تمام توان خود برای مقابله با کرونا در کنار پویش های مردمی فعالیت کنند.

کد خبر 4880888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha