۱۲ فروردین ۱۳۹۹، ۲۲:۵۵

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها:

مردم همکاری خوبی با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشته‌اند

مردم همکاری خوبی با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشته‌اند

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت : مردم همکاری خوبی با طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور سه شنبه شب در گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار کرد: مردم همکاری خوبی با طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته‌اند.

وی افزود: تمامی بوستان‌ها، پارک‌های جنگلی و تمامی تفرجگاه‌ها برای فردا روز ۱۳ به در تعطیل هستند البته از چند روز قبل هم این تعطیلی در مراکز تفریحی آغاز شده است.

جمالی نژاد گفت: تمام راه‌های مواصلاتی که منتهی به روستاها است تحت نظر است البته از ۲۵ اسفند تا به الان ۷۰ درصد ترددها در کشور در محورهای مواصلاتی کم شده است و این نشان از همکاری مردم دارد.

وی گفت: نمی‌خواهیم کام مردم را تلخ کنیم و بگوییم ممنوعیت تردد از درب منزل ممنوع است چرا که میدانیم مردم هم با مسئولان همکاری می‌کنند.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: نه فقط دولت به ارائه بسته‌های تشویقی و معیشتی کمک کرده است، بلکه شهرداری‌ها هم پای کار آمده اند و اگر نیاز باشد خدمات حمایتی را تا پایان تیر برای حوزه‌هایی که آسیب‌پذیر هستند ارائه می‌دهند.

وی گفت: کارگران خدمات شهری ما به شدت در معرض خطر هستند چراکه الان دیگر زباله‌های عفونی تنها در بیمارستانها نیست و در تمامی سطل‌های زباله در شهرها پیدا می‌شوند.

به گفته جمالی نژاد استمهال عوارض و اجاره ساختمان‌هایی که تحت اختیار شهرداری‌ها است با رویکرد حمایتی انجام می‌شود.

کد خبر 4889992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha